Foto bij Acht

(:

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (8)

  • Phlegethon

    Albums belongs with magic.
    Strikken is nou eenmaal lastiger dan vechtrn
    Cute wedding

    8 jaar geleden
  • chanyeoI

    Ik moet toch even zeggen: dat eind is geniaal!

    1 decennium geleden
  • HorrorxHoran

    ‘De moeder van mijn vader, Narcissa, is niet alleen de zus van Bellatrix Black, maar ook van Andromeda, de grootmoeder van Teddy aan zijn moeders kant. waaat waren Narcissa,Bellatrix en Dora(zo heet de oma van teddy) zussen? niemand vertelt mij wat!

    ‘Goedemorgen lieverds. O, Harry, wat doe je toch? Laat mij maar.’ Ze sloeg de handen van mijn vader weg en begon zijn stropdas opnieuw te knopen. ‘Voldemort verslaan is inmiddels routine geworden, maar zelf je stropdas omdoen kun je nog steeds niet,’ mopperde ze liefhebbend.
    ‘Dat doe ik nou eenmaal niet dagelijks, Ginny,’ zei mijn vader, waarna er zacht gelach door de kamer ging. LOLLOLLOL(flower)

    1 decennium geleden
  • LilsEvans

    Whaha, Harry en Ginny zijn geniaal samen xD

    Ik ben het wel eens met Ibxe hoor. Het is zielig voor Al :( Maar ik neem aan dat het te maken heeft met de loop van het verhaal... en ik geef toe dat ik het verhaal tot nu toe geweldig vind (H)

    1 decennium geleden
  • Frodo

    Awesome like always (:

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen