Olga- Niall
'Pff, ik heb honger,' hoor ik haar zeggen. 'Jij hebt altijd honger!' lacht haar vriendin en het meisje lacht vrolijk mee. Ik spits mijn oren, maar probeer niet opvallend te kijken. Bang dat ze gillen en naar me toe rennen. Ze staan op van hun bankje en het eerste wat me opvalt, is dat het ene meisje ongeveer 10 centimeter kleiner is dan de andere, die ook niet zo groot is. Wauw! Ze is klein én heeft altijd honger! Een soort mij dus... Ik glimlach bij de gedachte. De meiden lopen weg en ik loop zo'n 2 meter achter ze. Ik ga sneller lopen en haal ze in, waarbij ik zachtjes tegen haar vriendin aanloop. 'Kan je niet uitkijken ofzo!' roept ze naar me. 'Sorry,' zeg ik en ik kijk naar de grond. Vanuit mijn ooghoek zie ik het kleine meisje nieuwsgierig naar mij kijken. 'Grapje hoor, ze meent het niet,' zegt ze en ik glimlach. 'Wat zijn jullie twitters?' vraag ik in de hoop dat ze het leuk vinden. '@OlgaMalik_ en @LTOMLINSONbtich,' zegt het andere meisje. 'Oké, ik volg jullie!' zeg ik. Ik zoek ze op op twitter en volg ze. De meiden kijken elkaar heel blij aan. 'Ik ben trouwens Olga en dit is Nina,' zegt het kleine meisje. Ik knik. 'Ik ben Niall,' zeg ik en ik begin meteen te blozen. 'Goh, echt!' zegt Nina en ze lachen. 'Ik ben altijd dom als ik iemand leuks tegenkom,' zeg ik en ik voel mijn hoofd rood worden. 'Vind je mij zo leuk dan?' vraagt Nina sarcastisch en ik denk: "Awkward!!" Olga lacht verlegen. 'Willen jullie de rest zien?' vraag ik maar snel. Nina en Olga knikken en ze lopen blij achter me aan.
'Zayn, hier zijn 2 meiden! Ik ben het, Niall!' roep ik naar binnen. Zayn kijkt door het luikje en doet de deur open. 'Tegen niemand zeggen dat we hier verblijven he!' zeg ik tegen Olga en Nina. Ze knikken en lopen naar binnen. 'Ga maar zitten hoor,' lacht Louis en ze gaan op de bank zitten. 'Willen jullie wat thee?' vraagt Harry en hij loopt naar de keuken als ze knikken. 'Wat gaan we doen?' vraagt Liam en hij ploft naast Nina neer op de bank. 'Film?' Louis komt nu ook op de bank zitten, naast Liam. Olga knikt en Nina glimlacht instemmend. 'Welke film?' vraagt ze. 'Grease!' roept Louis meteen en we lachen. 'Alleen als jullie de liedjes meezingen!' roept Nina en Louis knikt. 'Oké.' 'Wie wil er popcorn?' vraag ik om er tussen te komen. 'Ik!' roept Olga meteen. Lachend loop ik naar de kast, waar ik vervolgens een zak popcorn uit pak. Ik loop terug en ga naast Olga zitten. Ik trek de zak open en begin eruit te eten, samen met Olga. Ondertussen heeft Louis de film aangezet en Liam de gordijnen dichtgedaan, zodat het donker is op de hotelkamer.
Het eerste filmliedje is begonnen. We staan op en beginnen mee te zingen. Louis doet het deel wat het meisje in de film doet, met als gevolg dat Nina in een deuk ligt.
Als we klaar zijn met zingen gaan we weer op de bank zitten. 'Wauw!' zegt Olga tegen me. Ik glimlach naar haar. 'Supergoed!' 'Bedankt.' Verlegen krab ik aan mijn nek. Olga pakt een stukje popcorn en stopt het in mijn mond. Met een lach eet ik het op en stop ook een stukje in Olga's mond. Lachend eet ook zij het op. Ze raakt met haar hand mijn hand en bloost. Ze wil hem terugtrekken, maar ik pak hem vast. Ze kijkt even naar onze handen en dan omhoog, recht in mijn ogen. Dan zie ik dat haar bruin-groene ogen echt prachtig zijn! 'De film?' Louis stoort me uit mijn gedachten. Olga bloost en kijkt naar het beeldscherm. Ik sta op en loop naar de keuken. 'Wie chips wil, moet komen!' roep ik. Meteen hoor ik zachte voetstappen mijn kant op komen. Als ik me omdraai om te kijken wie het is, sta ik tegen Olga aan. Ik pak haar hand vast. 'Je hoort bij mij, Niall,' zegt ze. 'Het is niet omdat ik een normale fan ben ofzo, je hoort gewoon bij me!' zegt ze vol overtuiging, zonder mij aan te kijken. 'Ik weet dat...' verder komt ze niet, want ik druk kort mijn lippen op die van haar. Ze kijkt me met grote ogen aan. Dan kus ik haar nog een keer. Dit keer wat langer. Ik lik over haar lippen, die ze meteen opendoet. Ik voel me geweldig, zo met Olga. Nooit gedacht dat ik zo verliefd kon zijn op een persoon die ik pas 1 dag kende...
Reageer (1)
Aah! Kei lief!! ('ll)
1 decennium geleden