Een na laatste hoofdstuk.. =(
Enjoy!
X.

Twee warme armen wikkelen zich rondom mijn middel als ik drijf achterover te vallen.
      “Je moet wel blijven staat, hè,” zegt Liam met een grote grijns. Ik pak zijn onderarmen vast en schud glimlachend mijn hoofd terwijl ik recht ga staan.
      “Hoor wie het zegt, meneer viel zomaar in het water en zegt dan dat ik niet moet vallen terwijl ik hinkend mijn rokje uit probeer te trekken,” zeg ik en ik kijk Liam fronsend aan. River-Ellie komt tussen Liam en mij instaat en kijkt ons omstebeurt hoofdschuddend aan.
      “Gaan jullie nou ruzie maken terwijl ik erbij ben?” vraagt ze en ze kijkt ons met een verdrietige blik in haar ogen aan. Liam en ik schudden meteen wild onze hoofden en slaan onze armen om haar heen.
      “Natuurlijk niet, we maakte maar een grapje,” antwoord Liam en hij drukt een kus op haar hoofd. River-Ellie knikt goedkeurend en kijkt ons glimlachend aan.
      “Zullen we met een bal overgooien?” vraagt River-Ellie terwijl ze een voetbal omhoog houd. Liam en ik kijken elkaar even bedenkelijk aan en knikken dan. We lopen alle drie in een verschillende richting en als we alle drie staan gooit River-Ellie de bal zonder te waarschuwen naar Liam toe, die hem niet ziet aankomen waardoor hij de bal recht in zijn maag krijgt. Liam klapt voorover en begint hard te hoesten terwijl River-Ellie en ik in lachend uitbarsten en snel naar hem toe rennen.
      “Gaat het?” vraagt River-Ellie geschrokken als ze Liam bij zijn arm beet pakt. Liam kijkt haar met een waterige glimlach aan en knikt langzaam en probeert voorzichtig weer rechtop te gaan staan. Met een pijnlijke kreun staat hij weer recht en zet zijn handen op zijn onderrug terwijl hij zich langzaam uitrekt.
      “Jij kan hard gooien, dame,” zegt Liam zachtjes en hij kijkt River-Ellie met een glimlach aan. Een rode blos verschijnt op River-Ellie’s wangen en ze knikt verlegen als bedankje.

Na een halfuur doorgespeeld te hebben met de voetbal, laten River-Ellie en ik ons op het kleed zakken en kijken we samen naar Liam die de voetbal hoog houd.
      “Hij is knap, niet?” fluistert River-Ellie zachtjes. Ik kijk haar glimlachend aan en knik langzaam. Ik ga op mijn rug liggen en voel dat River-Ellie haar hoofd op mijn buik neerlegt.
      “Dat zal ik niet ontkennen want hij is zeker niet lelijk,” zeg ik zachtjes en ik leg mijn handen onder mijn hoofd als steun. River-Ellie grinnikt zachtjes en kietelt met een grassprietje op mijn blote buik. Ik ril omdat het kietelt en begin te schateren.
      “Riv, stop daar eens mee,” zeg ik lachend. River-Ellie schudt haar hoofd en gaat vrolijk door. Op een gegeven moment ga ik rechtop zitten en kijk haar grijnzend aan. Liam staat achter haar en houd zijn vinger voor zijn lippen als teken dat ik stil moet zijn. Ik knik onzichtbaar, zie dat hij voorzichtig door zijn benen zakt en op zijn hurken achter River-Ellie gaat zitten.
      “Boe!” roept Liam opeens hard in River-Ellie's oor, waardoor ze omhoog schiet. River-Ellie draait zich met een ruk naar Liam om, die lachend tegenover haar staat.
      “Dat is niet grappig, Liam,” gilt River-Ellie en voordat ze hem bij zijn armen kan pakken, sprint Liam er vandoor en gaat River-Ellie hem gillend achterna.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen