Foto bij 05.

Ty Charmion voor je lieve reacties (:

Bliss Elizabeth Alexandra Blake

What happens in the shower doesnot stay in the shower.

'Alles is tot nu toe vlekkeloos verlopen en wat doe jij? Jij bestelt Pizza. Ben je gek in je hoofd Bliss? Serieus ben je gek in je hoofd. Hoe kun je pizza bestellen?' 'Nou ik pakte mijn telefoon en heb het nummer gedraait.' Ze slaat me op mijn hoofd. 'Ik heb honger, laat mij.' Amelia schudt haar hoofd. 'Ohgod alsjeblieft Bliss, ga even weg voordat ik je dood maak.' Ik snap niet waarom ze boos is ik bedoel die pizza is afgeleverd zonder dat iemand weet dat we hier zijn. Ik pak de pizza en loop de meisjeswc uit. Oké, waar zal ik is naar toe gaan. Ik loop naar de eerste deur die ik zie en kom terecht in een lange gang vol deuren. Doolhof! Ik neem een stukje pizza uit de doos en loop door de lange gang. Iene miene mutte welke deur zal ik kiezen. Ik besluit een witte deur te kiezen en doe hem open. Het lijkt een soort badkamer. Ik hoor water spatten op de grond. 'Wie is daar?' Klinkt een stem. Ik slik en draai me om. Een jongen met krullen kijkt me geamuseerd aan terwijl ik mijn pizza rustig verder eet. Water glijdt over zijn blote borst en hij houdt zijn handdoek vast om zijn middel. 'Ik ben een pizzabezorgster?', vraag ik als ik het stukje in mijn mond heb doorgeslikt. 'Oké, mag ik mijn pizza dan?' 'Nee, sorry hij is niet voor jou volgens mij.' 'Oké, voor wie is hij dan wel?' 'Ene mevrouw Blake.' 'Vindt zij het goed dat je haar pizza opeet?' 'We zijn goede vrienden. Ik ga deze pizza even bezorgen. Als ik jou was zou ik kleding aantrekken, je kunt ziek worden weetje.' Ik loop de deur uit en doe hem weer dicht. Ik ben zo goed. Zou Amelia nog boos op me zijn? 'Wacht even.', hoor ik achter me. Ik zie de jongen die inmiddels wat kleren heeft aangetrokken naar me toe lopen. 'Harry.', zegt hij terwijl hij zijn hand uitsteekt. Iets zegt me dat die naam een belletje moet laten rinkelen maar dat boeit niet. 'Bliss.', zeg ik terwijl ik zijn hand schud. 'En Bliss, wat doe je nou echt hier?' 'Heb gister ingebroken om vandaag met mijn vriendin naar een one direction concert te gaan, wat doe jij hier?' 'Zelfde.',zegt hij lachend. 'Meen je dat?', vraag ik met grote ogen. 'Nee.' 'Oh.' Het blijft even stil. Hij kijkt me grijnzend aan. Een beetje eng eigenlijk. 'Wil je misschien backstage pasjes?' 'Nee, dankje.' 'Waarom niet?' 'Ik heb al 9 uur moeten aanhoren dat we hier echt zijn, ik wil niet nog 3 weken horen hoe aardig One Direction in het echt is.' Harry lacht. Zijn lach is schattig. 'Maar ik moet gaan. Amelia is vast al afgekoelt.' 'Oké, veel plezier bij het concert.' 'Dankje, veel plezier met.' Het blijft even stil. 'Dingen.' 'Juist ja dingen.'

Samen met Amelia sta ik in de zaal. Als je het aan mij vraagt is alles goed gelopen, maar als je het Amelia vraagt heb ik duizend dingen fout gedaan. Technisch gezien was het helemaal niet mijn schuld. Het had gewoon zo moeten gebeuren. Ongeduldig staat Amelia te schreeuwen. Ik voel me hier niet op mijn gemak. Rechts van mij hoor ik mensen schreeuwen. Links van mij springen meisjes de hele tijd op en neer. Voor mij is een leeg podium en achter mij, weetje ik wil niet eens weten wat er achter mij gebeurt. Als het licht uit gaat begint iedereen, behalve ik dan, nog harder te schreeuwen. Damn. Hoofdpijn. Dan begint er een liedje te spelen. Het voorprogramma. Zelf vind ik ze best goed maar Amelia kijkt zuur. Die vindt waarschijnlijk dat ze lang genoeg heeft gewacht. Ik knor. Hopelijk blijft het voorprogramma lekker lang zingen. 'Wanneer komen ze nouhou.', hoor ik Amelia over het voorprogramma schreeuwen. Blijkbaar verhoort God haar geboden want het voorprogramma verdwijnt van het toneel. En één voor één komen de jongens op het podium. Oké eigenlijk was het helemaal spectaculair. Maar ik had zin om het saai te beschrijven. Waarom? Omdat ik dat kan. Ik ben helemaal geweldig dus ik kan dat. Ík kijk de jongens allemaal even aan. Eentje heeft zwart haar en bruine ogen. Hij is knap. Een andere heeft bruin haar een soort van vroeger Justin Bieber kapsel maar dan 1000x knapper. Hij is knap. Weetje volgens mij zijn ze allemaal gewoon knap. Nu snap ik waarom Amelia fan van ze is. Alleen al om hun uiterlijk zou ik ook fan kunnen zijn. Maar ik ben van niemand fan behalve van mezelf dus eigenlijk zou ik nooit fan van ze kunnen zijn. 'Vandaag heb heb ik speciaal meisje ontmoet in de douch en ik zou haar graag op het podium willen halen.' Lol. Speciaal meisje, sucks to be you. 'Bliss waar ben je.' Ik bekijk nu jongen nu goed en zie dat het Harry is. Bitch. 'Omg Bliss, jij heet Bliss.', schreeuwt Amelia naast mij. No shit Sherlock. Doordat Amelia begint te zwaaien vallen de spotlights op mij. Harry glimlacht gemeen en steekt zijn hand uit. Ik schud mijn hoofd en duw Amelia het podium op. Amelia begint te springen op het podium en ik begin te lachen. 'Ook goed?', zegt hij lachend. Note to myself: Kill Harry.

Reageer (1)

  • Charmion

    MOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOI

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen