Belangrijk!!
Hoi lieve lezertjes,
Ik vind het heel stom om dit te melden, maar het kan niet anders. Waarschijnlijk duurt het een tijdje voor dat ik weer een nieuw hoodfstukje plaats. Ik heb het heel druk, en zoals jullie misschien wel weten, ben ik erg vaak ziek. DOordat ik zo vaak ziek ben, loop ik heel erg achter met school werk, en het kost me veel tijd om dat allemaal in te halen. Gelukkig komt de vakantie dichterbij, dus dan zal ik sowieso weer wat plaatsen. IK hoop dat jullie je abo niet intrekken, want ik ga echt nog wel verder!!
Waarom ben je zo vaak ziek?
Ik krijg die vraag redelijk vaak gesteld. Ik zal proberen het antwoord duidelijk te maken, maar ik weet niet of dat lukt. Ik heb astma en een hele lage weerstand. Die weerstand is met name in de winter heel erg laag. Doordat ik zo'n lage weerstand heb, kan ik elk virus wat in de lucht hangt zomaar krijgen. Dan ben ik een aantal dagen ziek, en dan is het meestal weer over, voor een tijdje. Ik heb hele vage klachten, zoals hoofdpijn, keelpijn en misselijkheid en we weten niet hoe dat komt. Ik heb in totaal al 3 keer bloed geprikt enlaatst moest ik een CT-scan laten maken van mijn hoofd. Ze keken of er iets verkeerd was in mijn neusholte, omdat ik ook heel vaak verkouden ben. UIt de bloedtesten en de scan is niks gekomen, dus ze weten nog steeds niet waar het van komt. Ik heb nu, voor een half jaar lang, een antibioticakuur gekregen, in de hoop dat ik daar beter van word. Ik baal er wel van, want ik wil niet mijn hele leven aan allerlei medicijnen vast zitten, maar het kan helaas niet anders. Ik hoop dat dit duidelijk is.
Ik ga binnenkort beginnen met een nieuw verhaal. Het gaat over Niall Horan. Wil je alvast een voorproefje?? Klik dan hier: http://www.quizlet.nl/stories/69612/my-life-was-incomplete-till-i-met-you-ft-niall-horan/
Reageer (1)
balen! beterschap
1 decennium geleden