Foto bij Deel 3 #

Was it a dream?

Hailey pov

Ik open voorzichtig mijn ogen en knipper nog een aantal keer. Als ik mijn ogen helemaal open heb zie ik dat ik een witte kamer lig. Ik kijk rond me en zie Bill aan de ene kant van me staan. Ik kijk naar de andere kant en zie Tom, David, Georg en Gustav staan. Ik kijk nog eens verward naar Bill en dan terug naar de andere. Dat doe ik nog enkele keren omdat ik het niet kan geloven. 'Wat -' verder kon ik niet meer komen want Bill begon zijn uitleg al te doen. 'Je bent door een paar jongens geslagen geweest', even was het stil, 'we zagen het op de computer en ik moest gewoon komen. Ik vond het erg voor je, vooral voor de reden dat ze dat deden' zei Bill nog. 'Dat ik van jullie houd zeker?' vroeg ik stil. Bill knikt voorzichtig. 'Knijp me, ik moet dit dromen' zei ik dan verward. 'Vind je het dan niet leuk dat we hier zijn?' vroeg Bill met een raar gezicht. 'Ik verdien dit niet' zei ik stil terug. 'Wat verdien je niet?' vroeg Bill verward. 'Dit, dat jullie hier nu zijn' zei ik terug. Ik heb bijna geen vrienden, dus ik ken niemand, buiten Jason, die om me geeft. Waarom zouden zij dat dan wel doen.'Je verdient dit maar al te goed' zei Bill terug. De rest zat maar te kijken naar Bill en mij. 'Je ziet bleek' zei Bill plots. 'Ik voel me ook niet zo lekker' zei ik nog, daarna werd alles plots zwart en hoor ik niets meer.

Later

Ik open langzaam mijn ogen. Ik kijk snel rond me als ik weer besef dat Tokio Hotel hier zat. Ik kijk vol hoop rond maar zie niemand. Zou het dan toch een droom zijn geweest?

Reageer (2)

  • BillmyangelX

    hoi hoi

    snel verderxxx

    1 decennium geleden
  • xSam

    Ik vind het echt mooi (:
    snel verder gaan zou ik zeggen! ^^

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen