Foto bij Waiting for forever

Proloog

Sommige mensen plaatsen muren rond zich, niet om andere mensen buiten te houden,
Maar om te zien wie genoeg om ze geeft om de muren af te
Breken.

[center][/center]'Sluit je ogen', hoorde ik hem zeggen en verbaasd deed ik war hij vroeg. Voor de zekerheid legde hij zijn handen voor mijn ogen. Toen hoorde ik hem dichterbij komen. Ik wist wat er ging gebeuren dus ging ik op mijn tippen staan. Ik voelde zijn lippen vederzacht op de mijne landen. Zijn rechterarm sloeg hij rond mijn middel en zijnadere arm plaatste hij achter mijn hoofd en hij trok me wat dichter tegen zich aan, zo dicht dat ik de heerlijke geur van zijn borst kon ruiken. Hij ging met zijn tong zachtjes over de mijn lippen en ik deed ze gewillig een beetje verder open. Mijn handen raakte verstrengeld in zijn haar. Onze lichamen waren zo dicht tegen elkaar dat ze wel leken samen te groeien. Het leek net of wij de enige mensen op aarde waren. Er ging een scheut van puur geluk en liefde door me heen, op deze plek zou ik voor altijd willen blijven. Ik trok me rustig terug en keek hem diep in zijn ogen en zei;'Ik hou van je.' Hij glimlachte en zei:Ik ook van....'Dring! Dring!

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen