I'm broken, do you hear me? - Liam
Heeuj allemaal,
Hier het vervolg stukje, ik weet niet of er nog meer komt vanavond,
Aangezien mijn grootouders beneden zitten en we zo gaan gourmetten en sinterklaas vieren enzo.
Uhm, nouja, ik hoop dat jullie het uhm, goed vinden.
Liefs,
Ruby
ps. Iemand nog tips/ideeën/reacties etc? (:
Hier het vervolg stukje, ik weet niet of er nog meer komt vanavond,
Aangezien mijn grootouders beneden zitten en we zo gaan gourmetten en sinterklaas vieren enzo.
Uhm, nouja, ik hoop dat jullie het uhm, goed vinden.
Liefs,
Ruby
ps. Iemand nog tips/ideeën/reacties etc? (:
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (7)
jup, het is je gelukt, je hebt me aan het huilen gekregen...
1 decennium geleden<---- lelijk.
1 decennium geledenRuby, ik heb je volgens mij heel goed duidelijk gemaakt dat ik NIET wilde dat je dood ging.
1 decennium geledenIk citeer een stukje uit ons msn gesprek (Jeetje, wij praten écht te veel, dit was gisteravond of zo en ik moest 879472389 km omhoog scrollen)
Ruby: ik zit er aan te denken....
om mezelf dood te laten gaan
Emma: NEE
omg
doe normaal -___-
Ruby: why not?
Emma: Dat doe je neit:(
Ruby: maar lieverd
ohnee
heb al een idee
'Ohnee'. Dat zag ik dus als een 'Ohnee laat maar ik laat mezelf NIET dood gaan'
En dat deed je dus wel. En nu ben ik boos. En moest ik huilen omdat ik het me dan meteen weer voor stel en ik wil niet dat je dood gaat want ik hou van je en en en en..
Maar oké, voor de rest houd ik wel gewoon van je, al sla ik je vrijdag - ALS IK JE ZIE - wel even in elkaar.
OH EN HAPPY BIRTHDAY LIEVE JOSJE.
NEEEEEEEEE! *gaat huilend op de grond liggen*
1 decennium geledenNeee omg wat doe je ons aaaan! ;00
1 decennium geleden