Foto bij 009

Het spijt me dat ik een lange tijd niet meer geschreven heb. Ik had helemaal geen inspiratie meer.

009 Melanie Tomlinson

Als we eindelijk aankomen in Italië zucht ik opgelucht. Ik haat het om lang op dezelfde plek te zitten, zeker als we rijden. Ik pak mijn koffer en iPhone en loop rustig naar de jongens toe. Ik ga naast Liam lopen als ik zie dat Louis zijn vriendin Aimee al naast hem loopt. Ik grijns. Geweldig eigenlijk dat Louis een vriendin heeft. Ik wist het echt niet. Misschien moet ik toch maar meer gaan opletten. Liam kijkt me aan. 'En hoe vind je het?' Vraagt hij. 'Wat?' 'Dat Louis een vriendin heeft.' Ik grinnik. 'Raar.' Antwoord ik. Hij grinnikt ook. Ik loop het hotel in en de jongens en Aimee volgen me. Niall vraagt om de steutel van de kamers en die krijgen we dan ook. Niall, Liam en Harry gaan samen. Aimee en Louis ook. Alleen Zayn en ik blijven over. 'Kom.' Hoor ik Zayn zeggen terwijl hij mijn hand pakt en me meetrekt naar de lift. Ik druk een paar keer ongeduldig op het liftknopje. Weer een irriteer ding. Als de lift te sloom gaat. Ik hoor Zayn naast me grinniken. We stappen de lift in als hij eindelijk aankomt. Ik druk op het knopje van de etage waar we moeten zijn. Als de lift er is stappen we weer uit en lopen naar de kamer waar we de komende week in moeten verblijven. Ik kijk de kamer rond, één bed. Please, waarom? Niet dat ik het niet wil, maar ik ben toch wel bang. Dadelijk was het maar voor één keer die zoen. Dat hij helemaal niet verliefd op mij is en me alleen maar uit probeerde. 'Is het een probleem voor je?' Hoor ik Zayn vragen. Ik schud snel mijn hoofd. 'Nee hoor.' Ik leg mijn koffer op het bed en open hem. Ik pak mijn kleding uit en ruim het op. Ik laat ook nog wat ruimte voor Zayn over in de kledingkast, zodat hij daar zijn spullen in kwijt kan. Nadat we hebben opgeruimd lopen we naar Louis en Aimee hun kamer waar iedereen al is. Ik ga op de grond zitten voor het bed. 'Oké, jongens wat gaan we doen?' Vraagt Harry. 'Eten.' Hoor ik Niall antwoorden. Ik hoor gegrinnik om me heen. 'Ja en waar?' Hoor ik Liam vragen. 'Daar.' Ik wijs uit het raam naar een restaurant om de hoek. Het ziet er gezellig uit vind ik. Ik hoor Aimee gelijk instemmend ja zeggen. De jongens knikken ook maar. 'Ik ga me klaarmaken.' Ik sta op en loop de kamer uit. Ik loop naar de kamer van Zayn en mij en open hem. Ik loop naar de kledingkast. Als ik de deuren open hoor ik Zayn binnen komen. Hij komt naast me staan en pakt kleding van de plank. 'Ik ga even douchen.' Hij loopt naar de badkamer en draaid hem opslot. Een paar minuten later hoor ik de douche aan gaan. Ik kijk weer in de kledingkast, waarvoor is kiezen zo moeilijk? Ik kijk bij mijn jurkjes en rokjes. Ik pak een leuk jurkje die goed bij mij nieuwe naaldhakken past. Ik wacht tot Zayn klaar is in de badkamer. Hij loopt de badkamer uit. Jeez, kan het nog lekkerder? Ik glip snel de badkamer in. Ik draai de deur achter me opslot en zet de douche aan. Ik stap eronder als ik me heb uitgekleed. Ik zeep me helemaal in en spoel me ook weer helemaal af. Mijn haren zijn nat, maar dat geeft niet, dan kan ik het zo fouhnen en stijlen. Ik droog me af en kleed me aan. Ik pak doe wat make-up op, niet te veel, niet te weinig. Ik haal een borstel door mijn haar terwijl ik het fouhn. Ik stijl het daarna. Ik ga voor de spiegel staan en glimlach te vreden voor het resultaat. Ik loop de badkamer uit. Ik pak mijn hakken en trek ze aan. Ik zie Zayn naar me staren. Ik voel me wat ongemakkelijk worden. Dadelijk vind hij me lelijk of te dik. 'Wauw, je ziet er prachtig uit.' Ik bloos en draai me snel van hem weg. We lopen naar de anderen die al aan het wachten waren. 'Please, kunnen jullie de volgende keer opschieten? Ik heb honger.' Zeurd Niall. 'Sorry.' Mompel ik als antwoord.

Als we aankomen bij het restaurant lopen we naar binnen. Liam regelt een tafel voor ons zevenen. Ik ga naast Louis en Harry zitten. Een seveerster van ongeveer onze leeftijden komt aangelopen. Ze grijnst naar Harry. Volgens mij vind ze hem wel leuk. Ik grinnik. Het meisje vraagt aan iedereen wat we willen drinken. Ik antwoord. 'Water alsjeblieft.' Ik hoor Louis zuchten. 'Wanneer drink je nou wat anders dan water?' 'Nooit.' Antwoord ik. Ik kijk de andere kant op en gun hem geen blik meer. Ik richt me op Harry als de serveerster weg is. 'Ze vind je leuk.' Grinnik ik.

--
Het jurkje; http://i40.tinypic.com/2rqk4g3.png

Reageer (1)

  • Melodinaa

    i loove this story so badly omg!

    en dat jurkje he waaauw ;o

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen