Thirthysix.
Ik had besloten Azz maar overal mee naar toe te trekken. Bij het ontbijt zat Ron zoals gewoonlijk alles binnen te duwen. "Ronald, hoe kun jij zo mager blijven en toch zo veel eten." Zuchtte ik toen ik mijn derde en laatste boterham naar binnen propte. "Bob! Stop, nee! Bob, niet in de chocopot! Bo-ob!" Zeurde Ron naar zijn kleine ukkelpulk. Bob was in de chocopot gekropen en begon nu in zijn chocomelk te klimmen. Hermelien zuchtte en pakte Bob uit het kopje. "Bob. NEE!" Zei ze streng en het beestje keek haar met grote, zielige oogjes aan.
~Christmas eve.
We zaten met Lupos, Tonks, Harry en alle Wemels (Behalve Percy) in het Nest. Een of andere toverzangeres galmde door het nest terwijl we aan het versieren waren. Ik en de tweeling dekte de tafel terwijl mevrouw Wemel zachtjes zat te snikken over de ruzie met Percy. "Eten komen!" Riep ze opeens heel vrolijk en liet het eten naar de tafel vliegen. Ik nam vrolijk plaats langs Fred en opeens vlogen de cadeaus in het rond. We kregen vele cadeaus waaronder de gebreide trui van mevrouw Wemel...
Opeens werd er midden in het diner op de deur geklopt. De minister en Percy Wemel kwamen binnen. "Sorry dat we storen op kerstavond. Maar kan ik Harry Potter even spreken?" Harry knikte en stond op om de minister naar buiten te volgen.
Ik weet niet wat er gebeurde in de vijf minuten dat Harry weg was maar opeens stormde die terug binnen en vloog de eiersalade door de keuken. Fred, George en Percy hadden forse ruzie gekregen, mevrouw Wemel stond te huilen, Ginny en Hermelien probeerde haar te troosten. Ik probeerde Fred tegen te houden om Percy niet te slaan terwijl Arthur hetzelfde bij George. "Jimmy! Ga aan de kant zodat ik die ROTZAK kan slaan!" "IK kies voor een fatsoenlijke job, niet voor zo een onnozele winkel! Al jullie succes van nu zal binnenkort toch voorbij zijn." Zei Percy arrogant. Dit was ook de druppel voor mij. "PERCY, ZOIETS ZEG JE NIET OVER JE BROER! FLIKKER NOU MAAR LEKKER OP! Je hebt IEDERS Kerst verpest!" Ik pakte zijn arm vreselijk ruw en stevig vast en schopte hem letterlijk het huis uit. Fred's woede was opeens weg en hij barstte bijna in tranen uit. Ik vloog hem om de nek en drukte me tegen hem op. Ik, Hermelien, Lupos en Tonks besloten de tafel en de keuken op te ruimen en de Wemels naar bed te sturen.
Ik heb de laatste 2 hoofdstukken al geschreven :'$$
Iemand ideeën
Verzoekjes ofzoofzo? (: Xx
Reageer (4)
Ik heb een verzoek(A): Fred. Mag. Niet. DOOD!!! Zo nu snel verder:)
1 decennium geledennowwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww
1 decennium geledenhet mag niet aflopen
snel verder
ik ben het helemaal EENS met WMagicTwins please nog niet stoppen het is echt een leuk verhaal
1 decennium geledenNeeeeeeee!!! NIET BIJNA AFGELOPEN ZIJN!!!! NENENENENEEEE!!! Je verhaal is zo leuk en grappig! Niet stoppen!
1 decennium geledenIk heb wel een ideetje voor een vervolg, ik noem een woord:
BOB!
Oke, dat slaat nergens op, maar het zou wel het eerste ukkelpulkkenverhaal in de wereld zijn... Wordt vast heel cool(cool)
Je verhaal is echt super!(H)Snel verder_O__O__O_
Ik kom vast nog wel met een beter idee!