Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (5)

  • Cresseyde

    Ze waren spannend, bezatten veel verhaal maar waren niet overval van het ene op het ander, ze waren perfect in proportie, de titel is trouwens ook cool! Ze zijn heel goed uitgedacht en het toeval komt heel natuurlijk over, ze zitten perfect in elkaar van volgerde, toeval en belangrijke dingen staan perfect waar we verduidelijking nodig hebben, zonder het mysterieuze te verliezen. Ook de schrijfstijl was mooi, geen enkel event werd overschaduwd door te veel of gebrek aan details. Het was explosief, maar nog niet opgeblazen. Ze waren apparte hoofdstukjes, en toch een geheel, zonder barts waar het stopte, puur omdat het zo boeiend was en jij een wonderschrijfster bent, die heel veel op één dag kan schrijven. De actie overheerste niet, zodat de verhaalllijn die erachter lag niet verdween in het moment. Meer uitleg nodig, of snap je het nu ongeveer?

    1 decennium geleden
  • nicolex

    Hahah helemaal mee eens! Het was gewoon keispannend!

    Snel verder <3

    1 decennium geleden
  • Maxiime

    Snel verder c;

    1 decennium geleden
  • Niallene

    Ze waren gewoon onwijs spannend met veel onverwacte gebeurtenissen. Je liet ons gewoon snoepen van je geweldige schrijfkunsten :3
    En ik denk dat wij best nog wel zo'n hoofdstukje lussen!
    Snel verder <3

    1 decennium geleden
  • Depts

    omdat het opeens een ander wending nam, en nieuwe dingen.
    maar ook gewoon je schrijfstijl is geweldig (ja dat ook)
    het blijft gewoon leuk, en misschien is iedereen wel in de mood om reacties te geven haha

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen