Foto bij Why do you wanna help me out of my problems (Tom lovestory) 55

Reacties? (A)

Hij pakte je beide armen vast en kwam steeds dichterbij staan. Je zette telkens een stap achteruit, tot dat je tegen iemand aan knalde. Je wou je omdraaien en zeggen dat ze hem van haar af moesten trekken maar dat ging niet. Hij duwde ruw zijn lippen tegen de jouwe. Volgens jou waren zijn lippen nog geen seconde op de jouwe of ze waren er al af. Je zag Daan op de grond liggen en keek naar je redder. Nou ja eigenlijk redders. Je vloog ze meteen in de armen. Je zag Tom de andere kant opdraaien. jij: Tom? Tom keek je aan, maar zijn ogen stonden verdrietig. jij: wat is er? Daan probeerde onmiddellijk recht te staan en je gaf hem deze keer een schot recht in zijn edele delen. Meteen dook hij in elkaar. jij: snap je het nu?! Je trok Tom en Bill weg van Daan. jij: Tom ga nu zeggen wat er is? Tom keek zijn broer aan en het leek wel of ze een hele discussie voerden met hun ogen. Ondertussen stapten we naar hun huis toe. Daar aangekomen ging Tom meteen naar zijn kamer en hoorde je de deur dichtknallen. jij: hij gelooft me niet. Je voelde de eerste tranen opkomen. Bill: praat met hem. Je zuchtte en ging naar boven toe. Je klopte op zijn deur. jij: Tom? Je hoorde hem niets zeggen maar stapte toch zijn kamer binnen. jij: Tom wil je het me nu zeggen? Tom: ik ben zo ontzettend stom. jij: dat is niet waar, waarom zeg je dat? Tom: ik geloofde je niet, ik geloofde Bill niet, ik geloofde jullie pas toen ik het zag. Was dat waar hij mee zat? jij: is dat het? Tom knikte en je keek hem vrolijk aan. jij: dus je gelooft me! en je sprong in zijn armen waardoor jullie beiden op zijn bed lagen. Je ging tegen hem aanliggen. Tom: je bent niet teleurgesteld? jij: nee, ik snap het wel. Tom ging rechtzitten waardoor jij ook ging rechtzitten. Je zag Tom blij kijken.

Reageer (2)

  • jumbielove

    verder gaan

    1 decennium geleden
  • MAK3Y0URM0V3

    Yeeeh er gaat wat goed xD Voor dit moment iig xD Ze zijn zo super lief.

    Snel verdur (H)(H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen