Foto bij Part 8.3 - An almost goodbye.

Eva's POV.

"Ik houd van je." Mompelde ik terwijl ik wat dichter tegen Zayn aankroop. "Ik houd veel meer van jou." Fluisterde hij, terwijl hij met mijn haar speelde. Een blik op het klokje dat op het nachtkastje stond, liet weten dat het half tien was. Eigenlijk zouden de jongens al om negen uur weg moeten zijn, maar omdat ook Louis, Liam, Harry en Niall zich verslapen hadden had de manager de oefening voor het concert vanavond verschoven naar 12 uur. "Ik ga denk ik even douchen." Mompelde ik terwijl ik uit Zayn's armen kroop en de dekens van mij af sloeg. Onlangs dat ik nog hartstikke moe was, wist ik dat ik niet meer zou kunnen slapen dus ging ik nu al uit bed. Ik nam mijn kleding bij elkaar en liep, na Zayn nog een kus te geven, terug naar de kamer van Melissa en mij. Voorzichtig opende ik de deur en ik kon een glimlach niet onderdrukken toen ik Melissa samen met Louis rechtop in haar bed zag zitten. Melissa had haar laptop op schoot en Louis leunde met zijn hoofd op haar schouder, terwijl hij mee keek op haar laptop. "Goeiemorgen tortelduifjes." Zei ik grinnikend. Beide keken ze op en begroetten met glimlachend. Ik gooide mijn kleding op een koffer die in het hoekje van de kamer stond en opende een kast, waar ik een outfit uit haalde (zie afbeelding). "Zijn jullie nou samen of niet?" Vroeg ik terwijl ik ook andere dingen pakte die ik nodig zou hebben. Louis en Melissa keken elkaar even aan en haalden hun schouders op. Ik liet het er maar bij zitten, melde dat ik ging douchen en liep de badkamer binnen waarvan ik vervolgens de deur op slot deed.
Na gedouchte en mezelf helemaal klaar gemaakt te hebben, pakte ik mijn macbook en ging op de bank zitten. Melissa zou nu gaan douchen en Louis was naar de kamer van hem en Harry gegaan. Ik logde in op twitter en zag dat ik weer tweeduizend nieuwe volgers had. Ik kon een kleine glimlach niet onderdrukken, onlangs dat het me niet veel boeide hoeveel volgers ik had, vond ik het wel leuk. Ik plaatste een nieuwe tweet: Can't wait for the @onedirection show tonight. Germany, u ready? Ik grinnikte toen mijn mentions werden gespamd met verschillende reacties. Toen ik een tweet van iemand over de show van overmorgen (die in Milaan was) zag, realiseerde ik me dat dat alweer de laatste show was. Na die show zou ik weer terug gaan naar Nederland en zou school ook weer beginnen. Melissa daarin tegen zou haar spullen pakken en vertrekken naar Londen, waar ze bij de jongens in zou trekken. Ik staarde naar buiten en zuchtte diep, over twee dagen zou ik alweer afscheid moeten nemen van de jongens en van mijn beste vriendin. Ik besloot er eerst nog maar niet aan te denken en te genieten van de momenten die ik nu nog met ze zou hebben. Ik besloot om wat op mijn mentions te reageren. Er zaten redelijk grappige tweets bij.
SexyMalikker @EVAHEMMENx Is Zayn a good kisser?
EVAHEMMENx @SexyMalikker What do u think? (;
NiallatorBot @EVAHEMMENx Give @NiallOfficial a big hug from me!
EVAHEMMENx @NiallatorBot I'll do that when i see him (;
HelloDirection @EVAHEMMENx When I say Zayn you say?
EVAHEMMENx @HelloDirection Sweetheart (:

Na deze (en nog wat andere) tweets te hebben beantwoord sloot ik twitter en klapte mijn macbook dicht. Melissa was in die tussentijd ook klaar met eten en we zouden nu naar de jongens gaan, om samen te gaan ontbijten. Nog snel zette ik via mijn iPhone een nieuwe tweet. About to have breakfast, see u tonight German fans! X

Reageer (4)

  • Snowcastle

    Abo 85 meldt zich! _O_

    1 decennium geleden
  • MsSwaggy

    NIEUWE FAN!
    IWANTMOREEEEEEE!! =D

    1 decennium geleden
  • Wolveline

    gelukkig ze blijft,

    ps supper goed verhaal!!!!!!!!!!!!

    1 decennium geleden
  • Aves

    <33

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen