# Twenty Four.
Als Marilyn en ik zij aan zij naar onze kamer lopen, rent ineens Draco recht in mijn armen. ‘Ik heb je zo gemist!’ roept hij. ‘Ik jou ook..’ zeg ik en sla mijn arm om zijn middel. ‘Waar was je?’ vraagt hij. Het klinkt nogal bezorgd. ‘Geen idee…’ zeg ik en krab op mijn hoofd. ‘Ik ga douchen, oké?’ zeg ik en loop de slaapkamer in, richting de douche. Voorzichtig trek ik mijn kleren uit en gooi ze in de hoek. Ik draai de kraan open en wacht tot het water warm word. Langzaam stap ik de douche in en ga onder de warme douche staan. Snel shampoo ik mijn haar en spoel het uit. Als ik bezig ben met mijn linkerarm, zie ik ineens een teken op mijn arm staan. ‘MARILYN, HELP!’ roep ik naar Marilyn die in de kamer zit. Al snel komt ze naar me toe en kijkt wat er aan de hand is. ‘WAT IS DIT?!’ roep ik uit en steek mijn linkerarm uit, zodat ze het teken kan zien.
Reageer (3)
Leefde ze onder een steen, dat ze echt niks weet?? Ze weet niet wat verschijnselen is, of het duisteren teken, maar toch zit ze in de derde...
9 jaar geledenNee, is nog niet afgelopen.
1 decennium geledenoepsie......
1 decennium geledenSorry, ik heb het de laatste tijd nogal druk met school en mijn eigen stories, maar btw, is dit verhaal dan al bijna afgelopen?
Snelverder! *O*