Sometimes, I really hate myself
Dan gaat de bel alweer en ik loop naar beneden naar Noëlle. Ik heb nu echt zin om even over muziek te praten, en met Noëlle kan dat altijd. Als Noëlle me ziet geeft ze me een knuffel. 'Hee Eef, wist je dat Dougie laatst een fan mee naar huis heeft genomen?' Ik lach. 'Haha, dat zal wel, echt iets voor hem gewoon. Wist je trouwens dat Harry samen met Dougie drie nummers op het nieuwe album heeft geschreven?' Noëlle knikt. 'Ja, hoe geweldig! Ze komen vanavond om 8 uur op BBC2, ga je kijken?' Ik schud mijn hoofd. 'Dat wist ik niet! Maar ik ga wel kijken. Maar eh, ik ga even een broodje halen, ga je mee?' Terwijl Noëlle en ik naar de kantine lopen kletsen we aan èèn stuk door. Voor ik het besef is de pauze voorbij en m'n humeur een stuk beter. Wat is het toch heerlijk om te kunnen fangirlen met iemand die je begrijpt. De schooldag gaat opeens een stuk sneller en ik denk bijna niet meer aan Niall. Als ik thuis kom zet ik mijn laptop aan en bezoek de McFly-hyve weer eens. Meteen begroeten Noëlle en een heleboel andere mensen me. Noëlle: Hee Eefje, lang niet gesproken haha . Willemijn: Welcome back! Ik heb je trouwens de foto's gestuurd, check je inbox ff. Nienke: Ey babe, ga je ook naar de fanmeeting volgende week? Ik krijg een glimlach op mijn gezicht en stuur iedereen wat terug. @Noëlle, haha ik jou ook niet meer sinds eh, 30 minuten geleden . Nog nieuwtjes? @Willemijn, dankje, ze zijn echt ge-wel-dig, omg. @Nienke, nee, ik kan niet, vanavond allemaal BBC2 kijken!Ik praat nog een tijdje door op de hyves totdat ik moet eten. Tijdens het eten denk ik na over school. Ik heb me echt als een bitch gedragen tegenover iedereen vandaag. Pff ik snap mezelf nog steeds niet. Eigenlijk is het gedrag van Madison ook oneerlijk tegenover Zayn. Hij vindt haar overduidelijk leuk en dan zit ze de hele tijd bij Niall terwijl ze zegt dat ze Zayn leuker vindt. Ik pak mijn mobiel om Jenna te sms'en, maar mijn vader pakt hem af. 'Eef, hoe vaak moet ik het nu nog zeggen: Geen mobiel tijdens het eten!' Ik zucht. Fijn, echt alles gaat mis de laatste tijd. Zwijgend eet ik mijn bord leeg en loop ik naar boven. Ik zet de tv aan en precies om 8 uur zap ik naar BBC2. De documentaire duurt tot half 10 en daarna ga ik slapen.
Er zijn nog geen reacties.