Foto bij Why do you wanna help me out of my problems (Tom lovestory) 53

Reacties? (A)

Je werd het wachten een beetje beu en besloot om dan maar even naar het park te gaan. Wie weet was er wel een vriend van je daar. Je pakte je handtas, jas, je pet en schoenen en deed die aan. Niet veel later kwam je aan bij het parkje en keek even op. Op het eerste zicht herkende je niemand. Je ging op het bankje zitten en keek nog even op je gsm. Tom had nog altijd niet geantwoord. Je verschoot van een bekende stem achter je die zei: hey beauty. Je draaide je verschrikt om en zag dat het Daan was. Jij: Daan. Daan: dat van jou broer was niet lief. jij: laat me met rust Daan. Daan zat ondertussen al naast je en je stond recht. Je voelde dat Daan je arm vastpakte en je terug trok waardoor je half op Daan viel. Meteen pakte Daan je vast. Daan: ik weet dat je nog van me houdt. jij: volgens mij ben je blind. Hij deed alsof hij je niet hoorde en legde zijn armen strakker om je heen.


Tom pov:
Je was juist wakker en ging moe naar beneden toe. Vandaag zou Demi komen. Je voelde je meteen gelukkig worden bij die gedachte. Je pakte een croissantje en at deze rustig op. Gustav kwam ondertussen ook naar binnen, aangekleed en al. Tuurlijk hij is altijd vroeg wakker. Gustav keek je raar aan. Gustav: zo vroeg wakker? jij: ik kon niet meer slapen. Meteen had Gustav door waarom maar niet veel later vertrok zijn glimlach naar een grimas. jij: wat is er? Gustav: ehm niks hoor. jij: vertel. Gustav: wel ik kwam juist terug van het park en ik zag Demi daar. jij: ja en? Gustav: ze was daar niet echt alleen. jij: wat wil je nu zeggen? Gustav: ze zat op de schoot van een onbekende jongen. Je keek hem met grote ogen aan.

Reageer (2)

  • jumbielove

    verder gaan

    1 decennium geleden
  • MAK3Y0URM0V3

    Haat. Aan. Daan.
    That's all, he's a creep.

    Snel verdur (H)(H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen