Foto bij Part 8.2 - Can i sleep with you?

Sorry dat het zo lang duurde.

Melissa point of view.
Eva is nu bij Zayn en ik lig hier in bed, starend naar het plafond. Ik slaak een zucht en probeer toch in slaap te komen. “Melissa?” hoor ik een stem fluisteren. “Ja?” vraag ik en probeer in het donker te zien wie het is. “Mag ik bij je slapen?” ik herken Louis zijn stem eruit. Ik knik maar al snel kom ik er achter dat hij dat niet kan zien. “tuurlijk.” Zeg ik en sluit mijn ogen voor een korte tijd. Al snel voel ik hoe het bed in zakt en Louis zijn warme lichaam tegen het mijne ligt. “Alles goed met je?” vraagt hij bezorgt en legt zijn hand op mijn onderbuik. Ik hap naar adem en knijp mijn ogen samen. “ja hoor, het gaat prima.” Zeg ik en druk een kus op zijn wang. Ik kruip dichter tegen Louis aan en leg mijn hoofd op zijn borst en mijn hand op zijn buik. Ik druk kleine kusjes in zijn nek en merk hoe hij naar adem hapt. Ik leg mijn gezicht in zijn nek holte en snuif zijn geur op. Ik grinnik in mezelf. Alsof ik een lijntje drugs snuif. Louis trekt me op zich en legt zijn handen op mijn onderrug. Ik tast met mijn hand in het donker, op zoek naar het touwtje om een klein lichtje aan te doen. Als ik die gevonden heb trek ik er zacht aan en meteen word de kamer verlicht. Ik knijp mijn ogen samen tegen het felle licht en open ze weer als ik er aan gewend raak. Louis drukt zijn lippen op die van mij. Ik glimlach tegen zijn lippen en ga met mijn hand door zijn haar. Louis duwt me na een tijdje weer van zich af en schud zijn hoofd. “Ik wil niet te snel.” Zegt hij terwijl hij naar het plafond staart. Ik knik en druk een kus op zijn wang. “Prima, ik wil ook niet overhaasten.” Stem ik mee en kruip dicht tegen Louis aan. Ik trek weer aan het touwtje en het licht gaat weer uit. Het is pikkendonker in de kamer. Ik sluit mijn ogen en smak wat met mijn mond. “Weltrusten.” Zeg ik en val niet veel later in slaap.

De volgende ochtend word ik wakker door de felle zon die in mijn ogen schijnt. Ik kijk naast me en zie dat Louis nog vredig ligt te slapen. Zijn armen zijn om mij heen gewikkeld en zijn benen zitten ergens tussen die van mij. Ach, je bent altijd onschuldig als je slaapt, is het niet? Ik verleg me een beetje en bekijk zijn gezicht. Ik schrik me rot als hij ineens begint te praten. “Kan je het zien?” zijn ene oog gaat open en niet veel later volgt de ander. Ik glimlach en knik hevig met mijn hoofd. “Altijd bij jou.” Zeg ik en druk een kus op zijn lippen.

Reageer (2)

  • STARMYBUCKS

    Ik zit hier met een big smile, morgen komt 8-3 erop! (:

    1 decennium geleden
  • Aves

    How cute..

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen