Foto bij 2. Herkenning

Ik kijk op de klok. 7 uur. Ik maak me snel klaar voor school waarna ik even ontbijt. Dan ga ik met de fiets naar school. De meeste mensen van mijn leeftijd hebben een auto en een rijbewijs. Ik heb mijn rijbewijs maar geen auto. Ik hoef ook geen auto, kost veel te veel.
Als ik op school aan kom is het er al aardig druk. Ik loop naar mijn kluisje en stop mijn jas erin. Ik kijk even op mijn rooster om te zien waar en wat voor les ik zo heb. Ik heb Engels in lokaal 3 het komende uur. Ik weet dat ik die les samen met Su heb. Su is een goede vriendin van mij. Ik loop naar haar toe en we begroeten elkaar vrolijk.
Als de bel gaat lopen we kletsende over het weekend naar het lokaal. We gaan aan de tafels achteraan zitten. De leraar komt al snel binnen en de les begint. We kletsen als we de kans krijgen en voor de rest letten we op.
De bel gaat en we lopen naar de kantine. We gaan met een grote groep aan een tafel zitten. Ik zit naast Su en Rianne. Rianne en ik kletsen over het weekend. Terwijl Su kletst met Damon die naast haar zit.
De bel gaat weer. De pauze is voorbij. Ik heb biologie samen met Rianne. Als de leraar net aan het uitleggen is wordt er op de deur geklopt. "Deze jongen is nieuw hier op school." Wordt door een persoon gezegd waarna de jongen de klas in wordt geduwd. De leraar laat hem zichzelf voorstellen. "Ik ben Embry. Ik zat eerst op school in La Push. Ik woon in La Push." Hij kijkt de klas rond. Als hij mij aankijkt heb ik het idee dat ik hem al ken. De leraar wijst Embry zijn plaats en dan vervolgt hij zijn uitleg.
De bel gaat weer en Rianne en ik lopen in de richting van ons lokaal. Als we daar komen zien we Su al zitten. Ze zit aan een rijtje tafels van drie dus Rianne en ik gaan bij haar zitten. "Heb je de nieuwe jongen al gezien?" Zegt Su direct. Rianne en ik knikken. "Hij is zo leuk. Hij kijkt zo schattig." Gaat ze verder. "Heb je al met hem gepraat?" Zeg ik. Su kijkt mij een beetje moeilijk aan maar schud dan haar hoofd. "Misschien moet je daarmee beginnen." Zegt Rianne.
Rianne en ik snappen elkaar bijna altijd goed. Dus hierbij steunde ze mij even, want Su kan nog wel een door draven over jongens.
De leraar komt het lokaal binnen en de les begint. We moeten de hele tijd stil zijn en werken dus we hebben geen tijd om over de nieuwe jongen te praten.
De bel gaat. Samen met Rianne en Su ga ik naar de kantine. Waar we aansluiten bij onze vriendengroep. We kletsen en eten wat en al snel is de pauze weer voorbij. Als ik samen met Su weg loop zie ik Damon verliefd naar haar kijken. Ik ben benieuwd of hij het haar ooit gaat vertellen. Maar Damon ziet mij kijken en kijkt mij geschrokken aan. Waardoor ik lachend weg loop.
Su en ik hebben de laatste twee uren samen les. We zijn ongewoon rustig in de les. Maar als de bel gaat schieten we in de lach. We kijken elkaar aan waardoor we nog harder moeten lachen.
Rianne, Su en ik hebben afgesproken om naar het strand te gaan dus samen met Su loop ik naar mij kluisje om mijn jas te pakken. Dan gaan we op zoek naar Rianne. Als we haar hebben gevonden gaan we apart naar het strand, want Su is met haar auto, Rianne is met haar auto en ik ben op de fiets.
Als ik bij het strand aan kom zie ik Rianne en Su al zitten. Opeens hoor ik mijn mobiel. Ik kijk erop. Een smsje van Damon. "Vertel haar niks!!!!" Staat er in het smsje. Ik schiet in de lach, maar verwijder het smsje direct want soms kijkt Su nog wel eens in mijn mobiel.
Ik loop naar Rianne en Su.

Reageer (3)

  • Stage

    :)

    1 decennium geleden
  • xMegaaMendyx

    Awesome verhaal <3 Maar het is nogsteeds La Push en geen La Wush :P

    1 decennium geleden
  • fruityelixer

    haha ik heb een auto en DAMON xD ik bedoel.... haha geweldig verhaal

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen