Na een tijdje in het water gezwommen te hebben, zwemt Liam weer naar River-Ellie en mij toe en steekt lachend zijn hand naar River-Ellie uit, die hem vervolgens nietsvermoedend aanpakt. Ik zie in Liams ogen dat hij iets heel anders van plan is dan uit het water te komen. En ja hoor, nog voordat River-Ellie Liam uit het water kan helpen, trekt Liam haar in het water en komt ze proestend boven.
      “Dat was zo gemeen!” gilt River-Ellie en ze ‘springt’ op Liams rug en slaat haar armen om zijn hals heen. Liam schud lachend zijn hoofd en drukt een kus op haar arm.
      “Dat krijg je ervan als je dé Liam James Payne in het water duwt,” zegt Liam en hij gooit River-Ellie van zijn rug af waardoor ze een paar centimeter van hem vandaan in het water plonst. Ik kijk hem lachend aan en kijk beide glimlachend aan.
      Terwijl Liam en River-Ellie vrolijk door stoeien in het water loop ik terug naar het picknickkleed en pak mijn gsm uit de tas, ik zet de nieuwe CD van One Direction op, en zet het geluid op het hardst. Dan ga ik op mijn rug op het picknickkleed liggen en sluit mijn ogen. Ik luister glimlachend hoe River-Ellie en Liam luidkeels meezingen en nog vrolijk in het water aan het klooien zijn.

Wanneer ik overspoelt word met koud water, schiet ik gillend overeind en zie ik River-Ellie en Liam grijnzend voor mij staan. Rillend ga ik staan en kijk met een moeilijk gezicht naar mijn kleding, die nu druipnat zijn.
      “Lekker dan, en hoe word dit nu droog?” vraag ik terwijl ik het water uit mijn haar wring. Liam slaat lachend zijn arm om mijn schouders heen en drukt een kus op mijn wang.
      “Trek gewoon je kleding uit en leg ze op het gras in de zon om ze te laten drogen,” antwoord Liam met een grijns. Ik kijk hem ongelovig aan, schud mijn hoofd even en haal dan mijn schouders op.
      “Dat is waarschijnlijk wel de beste manier om ze te laten drogen, ja,” zeg ik en ik kijk bedenkelijk voor me uit. Van uit mijn ooghoek zie ik Liam grijnzen en ik geef hem een stomp in zijn zij.
      “Au! Waar was dat goed voor?” vraagt Liam terwijl hij mij met een pijnlijk gezicht aankijkt en met zijn hand over zijn rib wrijft. Ik haal mijn schouders op en trek mijn hemdje over mijn hoofd heen.
      “Ik weet niet. Had ik zin in, denk ik,” antwoord ik en ik buk om mijn hemdje op het gras neer te leggen. River-Ellie begint in eens kei hard te lachen en ik kijk vragend naar haar op. Ik zie dat Liam samen met River-Ellie haar broek probeert uit te trekken, maar doordat hij zo nat is, krijgen ze hem met veel moeite van haar benen af.
      “Wat zijn jullie toch ook een stelletje sukkels,” zeg ik lachend en ik begin mijn rokje los te knopen. Liam komt, nadat hij en River-Ellie haar broek uit hebben gekregen, dreigend op mij af gelopen en ik hinkel op een been achteruit.
      “Liam, rot op!” zeg ik lachend terwijl ik mijn evenwicht probeer te bewaren, iets wat een beetje moeilijk gaat aangezien ik mijn rokje op één been probeer uit te trekken en tegelijkertijd naar achter hinkel.

Reageer (1)

  • jma301295

    leuk hoofdstuk!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen