Foto bij 3.

Met een luide klap valt Darcy op de grond, met een pijnlijke kreun wrijft ze met haar hand over haar hoofd en realiseert ze zich dat ze net uit haar bed is gerold. Langzaam krabbelt Darcy overeind en met een kleine zucht strompelt ze uit haar slaapkamer. Op de overloop komt Darcy haar broer tegen, die ook naar de badkamer loopt.
      ‘Ga jij maar eerst. Ik maak wel ontbijt’, zegt Fred en hij loopt langs Darcy naar de trap. Darcy knikt om hem te laten weten dat dat goed is. Fred glimlacht naar zijn jongere zusje en loopt de trap af terwijl Darcy de badkamerdeur opent en naar binnen gaat. Darcy kleedt zich snel aan, poetst haar tanden en kamt haar haren.
      Zodra Darcy de woonkamer binnen loopt, rent Fred langs haar de trap op. Een zachte giechel rolt over haar rood gestifte lippen terwijl ze verder de woonkamer in loopt. Dan loopt Darcy naar de keuken en ziet dat Fred inderdaad ontbijt voor haar gemaakt heeft. Met een grote glimlach gaat Darcy aan tafel zitten.
      ‘Goedemorgen, Arce. Lekker geslapen?’ vraagt Marcy als ze de keuken in komt gelopen. Darcy draait zich naar haar oudere zus om en knikt lichtjes, dan draait ze zich weer terug en eet het laatste beetje op van haar brood met ei.

Terwijl Darcy haar schoenveters strikt, stoppen Fred en Marcy de spullen in hun schooltassen die ze vandaag nodig zullen hebben.
      ‘Hebben jullie zin in school, jongens?’ vraagt Gracie haar drie kinderen als ze de woonkamer binnen loopt. Fred mompelt een zachte “ja, best” en Darcy haalt alleen haar schouders op, terwijl Marcy heel erg enthousiast is en begint te vertellen wat ze allemaal gaat doen vandaag. Fred gaat naast Darcy op de bank zitten en slaat zijn arm om haar schouders heen.
      ‘Zal ik je na school ophalen? We kunnen dan naar de lokale bar gaan als je wilt?’ vraagt Fred en hij kijkt naar Darcy. Darcy kijkt terug naar hem en bijt zachtjes op haar onderlip, haar gezicht in de positie die haar broer laat weten dat ze over zijn aanbod nadenkt. Dan glimlacht Darcy en knikt ze.
      ‘Goed, sms me dan wanneer je klaar bent. Ik kom je ophalen met mijn eigen auto, dus raak niet in paniek als je Aaydens auto niet kan vinden op de parkeerplaats’, zegt Fred en hij staat op van de bank. Dan gebaart Marcy naar Darcy dat ze moet komen, zodat ze naar school kunnen gaan. Darcy knikt en staat op van de bank, ze pakt haar tas van de grond en voordat ze de woonkamer uit loopt, geeft ze haar moeder een kus op de wang, dan rent ze achter haar broer en zus aan om naar de schoolbus te gaan.

Reageer (3)

  • noraxxx

    geweldig verhaal!!!!
    snel verder(typing)
    xxx

    1 decennium geleden
  • OpenOcean

    Yaaay! Nu klopt het weeeer.
    Was een slimme actie hoor van jouu :P

    Moreee? <3

    1 decennium geleden
  • OpenOcean

    Okee. ligt het aan mij of klopt dit niet helemaal met het vorige hoofdstuk?

    Maaar, verder wel heel goed <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen