Foto bij Kandidaat Owles

http://www.youtube.com/watch?v=Umqr7CRAkGo

Passerby
Jammer dat het zo kort is. Moest je tot en met het refrein hebben gezongen, dan had ik geweten wat je in je kas hebt, maar dit stukje is ietsje te kort om een volledig oordeel te geven. Probeer dus in de toekomst ietsje langer te zingen. Van wat ik gehoord heb, kan ik zeggen dat je de noten goed aanpakt en dat je uitspraak in orde is.


Phyrila

Het is wel een heel erg kort filmpje, maar waw, wat een stem! Zuiver, net hoog genoeg, lieftallig, echt... geen woorden voor (; wat ik wel niet begrijp is dat er 'The voice kids' bij staat. Dat is toch een wedstrijd in Nederland? Hoe dan ook, voor mij was dit perfectie.
Tip: maak je filmpje volgende keer iets langer, dan kan ik mijn beoordeling ook gedetailleerder maken




xlufjoetoexx

Tattoo van Jordin Sparks. Dankzij een andere deelnemer ken ik dit liedje al, anders moest ik wéér zeggen dat het leuk is om nieuwe liedjes te leren kennen!

Voor ik begin, wil ik even zeggen dat het héél erg spijtig was dat je inzending maar 36 seconden duurde, waardoor ik eigenlijk zo goed als niets heb om te beoordelen. Maar ja, het is nu zo, dus ik doe het er wel mee. Ik wil je wel vragen om hier volgende keer op te letten!

Je uitspraak was... bijna perfect. Echt waar, ik verstond alles. Op zich was dat natuurlijk niet veel, aangezien het zo'n korte inzending was, maar toch verstond ik wàt je zei allemaal. Veel kan ik daar dus niet meer aan toevoegen.
De noten kan ik niet echt beoordelen. Je inzending was zo kort dat ik je de hoge noten niet heb kunnen horen zingen. Ik kan je vertellen dat je de noten op zich wel juist zong, d.w.z. je zong de juiste noot op het juiste moment, maar of je de hogere/lagere noten mooi zong, kan ik dus niet zeggen. Dat vind ik écht jammer.
Net zoals over de rest is het moeilijk om commentaar over je inleving. Toch vond ik die vrij goed, voor wat ik gehoord heb dan.

Ik vrees dat ik toch een half punt ga moeten aftrekken voor de korte inzending. Ik heb zo goed als niets kunnen zeggen, gewoon omdat ik niets had om over te beoordelen. Zoals ik al eerder zei, écht spijtig, maar niets aan te doen.
Ondanks de korte inzending (het spijt me dat ik dat zo vaak herhaal, maar het is echt vervelend) en dus ook de korte commentaar, was dit toch een zeer goede inzending!



LovingMemory
Ik vond het jammer van je korte inzending en ik denk dat het ook niet origineel is. Daarmee bedoel ik dat je dit al eens gebruikt hebt voor een andere wedstrijd, wat op zich niet zo fair is tegenover de andere deelnemers. Je hebt daar al commentaar op gehad.
Ok, dat is maar een detail maar neem volgende keer een nieuw liedje op.
Je hebt een mooie stem. Ik heb – ook was het kort- echt genoten. Je uitspraak is echt heel goed. Proficiat daarvoor!


Totaal:35.5/40

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen