Kandidaat YoungAndFree
http://www.youtube.com/watch?v=owCTM6TMjFs
Passerby
Zoals je zelf zegt, is het een beetje zacht gezongen. Bij sommige noten mocht je dus wel wat meer kracht zetten. Je was een beetje ingehouden. Hierdoor hoor je soms ook niet altijd 100% de woorden die je zingt. Het was niet slecht, maar ik mis de pit een beetje.
Phyrila
Je hebt zo'n prachtige stem! Echt iets om jaloers op te zijn! Als jij zingt lijkt het wel alsof ik een sprookjesverhaal instap... Het klinkt zo zacht en breekbaar, en tegelijkertijd heel erg lief en zelfzeker! Dit was zeker één van de inzendingen waar ik erg verrast van was. Ook het liedje is heel mooi en past goed bij je stemgeluid. Wees maar erg blij dat je dit kan, want ik probeer het altijd! Maar als ik zing... nu ja, dat wil je echt niet horen ^^
Tip: totaal geen tip voor jou! Dit was awesome!
xlufjoetoexx
Op de titel afgaande kende ik het liedje niet, maar toen ik het je hoorde zingen, herkende ik het. Een mooi liedje!
Mijn God, je noten! Ze werden naar het einde toe enkel hoger en je haalde ze allemaal! Ik heb geen enkele noot gehoord die echt slecht klonk. Af en toe ging er iets mis, maar het klonk zeer zuiver. Ik kan niet veel meer zeggen hierover, het was gewoon heel erg goed.
Je uitspraak was dan weer iets minder. Ik weet uit ervaring dat het moeilijk is om goed te articuleren en woorden juist uit te spreken als je zo'n hoge noten moet zingen, maar dat is iets om op te oefenen. Als ik zonder de tekst naast me naar je luisterde, verstond ik af en toe een zin, maar verschillende keren wist ik ook totaal niet waarover het ging. Met de tekst naast me verstond ik het wel omdat ik de echte tekst ook zag, maar toen merkte ik dat je letters niet uitspreekt. Ik geef een voorbeeld; "You're" of "Your" spreek jij niet uit als "jor", maar als "jo". Je laat de "r" dus weg. Dat maakt het moeilijker om je te verstaan. Probeer daar bij je volgende inzending een beetje op te letten.
Ik beoordeel ook op je inleving. Die was vrij goed. Omdat de noten zo hoog zijn, kan dat voor optisch bedrog zorgen. Doordat je zo hard moet 'persen' om de noten eruit te krijgen, kan het lijken alsof je je erg inleeft, terwijl je eigenlijk gewoon met je noten bezig bent. Ik weet dus niet of je je echt inleefde, of dat je je gewoon op de noten focuste, maar het leek alsof je je inleefde.
Het was een zeer goede inzending. Ik heb ook enkele minpuntjes opgesomd en hoop dus dat je daar een beetje op probeert te letten.
LovingMemory
Wauw wat een stem! Je klinkt als een echt engeltje. Je legde zoveel gevoelens in het liedje, zo leuk om te horen!
Enkel de uitspraak van je Engels vond ik soms iets minder. Je kan misschien in de volgende een Nederlandstalig liedje kiezen. ’t Is niet verplicht, maar wel een tip.
Voor nu was het een goed eerste inzending. Proficiat!
Totaal: 33.5/40
Er zijn nog geen reacties.