Kandidaat Fabulouis
http://www.youtube.com/watch?v=4mpOO0FBfXo&feature=feedu
Passerby
Deze inzending heeft me van mijn stoel geblazen. Ik vind hem echt speciaal. Je hoort lichtjes de zanger er nog door en dat zorgt voor een extra touch aan je inzending. Ik vind hem echt goed, zowel qua toonhoogte als uitspraak. Dikke pluim!
Phyrila
In één woord: prachtig. Meer heb ik er eigenlijk niet over te zeggen! Je zit zeker bij de groep die het nog tot ver in de wedstrijd gaat maken. Je hebt een lieve, pure stem die je erg goed gebruikt in het lied. Hoewel ik helemaal geen fan ben van 1D, vond ik dit lied wel erg goed!
Tip: als je lange stukken zingt (zo van wohohoooooooo) probeer er dan variatie in te brengen!
xlufjoetoexx
Weeral een liedje dat ik niet ken... Heb ik dan echt zo weinig muziekkennis? Nee, hoor, het kan geen kwaad, zo leer ik ook andere liedjes kennen.
Je uitspraak was, als ik eerlijk ben, helemaal niet goed. Letterlijk, echt waar, letterlijk; ik verstond er geen woord van. Ik geef toe dat ik er in de originele versie ook geen woord van versta, maar toch... Ik heb de tekst er dan toch maar gewoon bijgenomen, om te zien of je Engelse woorden goed uitgesproken waren. Dat was zo. Probeer goed te articuleren, zodat ik de volgende keer (zonder de tekst) de woorden kan verstaan. Ook komt er meer geluid uit je mond als je articuleert, want je mond gaat wijder open, dus kàn er meer geluid uit.
De noten daarentegen waren zeer goed. Je haalde tot zover ik heb gehoord alle noten, wat natuurlijk fantastisch is. Spijtig vond ik wel dat je de stem(men?) van de zanger(s?) vrij luid kon horen, waardoor jouw stem een beetje op de achtergrond verdween. Ik begrijp dat je de muziek een beetje luider wilt zetten, zodat wij die zeker kunnen horen, maar zorg er dan voor dat je een karaoke-video kiest waar geen stemmen te horen zijn. Als je per se de originele stem ook wilt horen (misschien als hulpmiddel als je de noten niet meer goed weet ofzo?), zet die dan stil genoeg, zodat jouw stem goed hoorbaar is. Misschien heb ik ook wel gewoon een slecht gehoor, maar ik vond het moeilijk om jouw stem van de zijne te onderscheiden.
Wel denk ik dat je je goed kon inleven in het liedje. Vooral op de "whohoewho whohoewho, be my baby" had ik het gevoel dat je het echt voelde, maar misschien lag het er gewoon aan dat je die hoge noot ('BEEE') eruit moest 'persen'.
Toen ik mijn ogen sloot (zo kan ik zien of ik de gevoelens die je hoort over te brengen, ook echt overbracht), voelde ik bij sommige woorden de gevoelens, maar bij sommige woorden leek het alsof je gewoon zong. Als je ervoor kan zorgen dat je bij ieder woord, hoe nutteloos dat woord ook kan lijken ('a', 'the', 'no',...) een gevoel kan overbrengen, is het top.
LovingMemory
Om te beginnen heb ik een kleine opmerking: ik vond je achtergrondmuziek persoonlijk iets te luid staan. Ik kon op bepaalde momenten niet uitmaken welk nu jou stem was. Ook de echo vond ik jammer.
Het liedje op zich vond ik heel mooi.
Probeer in de volgende ronde aan je Engelse uitspraak te werken. Als je de twee werkpuntjes samen in de volgende ronde goed doet, ga je het ver schoppen in de wedstrijd.
Totaal: 33.5/40
Reageer (1)
Wat jammer dat de resultaten later zijn gekomen dan dat de ronde 2 is begonnen!
1 decennium geledenIk heb mijn liedje dus al weer opgestuurd, en zie nu pas de beoordeling. Bij ronde 3 (+de tips die komen) Zal ik zeker opletten!
x