Life's complicated
Opeens schiet ik overeind doordat mijn mobiel trilt. Met tegenzin open ik het bericht. Het is van Madison. Ik zit bij Niall op de bank te gameen Ik zucht en zet mijn mobiel uit. Leuk. Dat kan er ook nog bij. En net was ze nog ongewenst publiek? Leugenaars, allebei. Ik ga rechtop zitten en loop naar beneden omdat mijn moeder roept dat het eten klaar is. 'En, hoe was het weer op school?' vraagt mijn vader. Ik haal mijn schouders op. 'Gewoon, ging wel. We hebben drie nieuwe mensen in de klas.' 'O, wie dan?' 'Ehm, Niall, Zayn en Madison heten ze.' Mijn vader knikt geïnteresseerd. 'Bedoel je Niall Horan en Zayn Malik?' Ik neem een hap en haal weer mijn schouders op. 'Kan wel.' 'En zijn ze aardig?' 'Weet niet.' 'En die Madison?' 'Gaat wel. Mag ik van tafel?' vraag ik. Mijn moeder knikt. 'Ruim je nog wel even je bord in?' Ik knik en mik mijn bord in de afwasmachine. Dan loop ik weer naar boven. Als ik mijn mobiel aanzet zie ik dat ik twee nieuwe berichten heb. Eentje van Madison en een van Jenna. Die van Jenna open ik als eerst. En hoe vond Madison 't bij de repetitie? xxx Ik stuur een sms'je terug. Het is kort, maar ik heb ook geen zin om een gewoon antwoord te geven. Vraag 't r zelf.Als het bericht verzonden is open ik de sms van Madison. Omg hij speelt zooo mooi gitaar! Hij is echt lieff... xilyIk gooi mijn mobiel naar de andere kant van mijn kamer. Leuk voor haar, maar ga mij er niet mee lastigvallen. Het is ook wel een beetje oneerlijk tegenover Madison. I mean, hij zei eerst nog dat hij liever niet had dat Madison bij de repetitie was, en nu gaat hij gitaar voor haar spelen. Hou op Eef, je gunt ook niemand eens iets, zeg ik tegen mezelf. Ik zet mijn stereo aan en zing keihard mee met de muziek. Zou Niall het menen, dat van dat ik een mooie stem heb? Nee, vast niet. Ik kan echt niet goed zingen. Ik zet de muziek stop en zet mijn tv aan. Gelukkig, Degrassi: The Next Generation is op tv.Ik plof op mijn bed en kijk de hele avond tv. Opeens trilt mijn mobiel. Nee hè, niet weer! Toch open ik het bericht. Het is van een onbekende afzender. I really like u, ik weet niet wat ik verkeerd doe. Alsjeblieft zeg wat ik kan doen om het goed te doen. Ik lees het bericht over, en over en over. Zou het van Niall zijn? Nee, vast niet, waarom zou hij me smsen? Nee, het is vast van Jenna ofzo. Ik zet mijn mobiel en tv uit en dan val ik in slaap.
Reageer (3)
Mooi!<3
1 decennium geledenahh snel verderrrrr
1 decennium geledenMooi(H)
1 decennium geleden