Foto bij Kandidaat Movember

http://www.youtube.com/watch?v=hiA3zXQHD9M

Passerby

Persoonlijk vind ik dat je steeds meer afzwakt naar het einde toe. De toonhoogte verdwijnt en je begint je meer en meer te haasten naar het einde toe. Ik merkte ook op dat je sommige woorden niet goed uitspreekt en sommige zinnen in het lied verkeerd zingt. Wanneer ik enkel naar je stem luistert lijk je soms ook een beetje in de war. Misschien moet je in het vervolg eens een liedje nemen die ietsje minder hoog is, want ik merk dat je problemen hebt met de hoogte. Het is leuk dat je met de instrumenten meezingt, maar op het einde klopt de backing niet meer goed met jouw zang, dus let hier wel op.


Phyrila

Ik ken 'true colours' niet, maar ik vind het wel een mooi liedje! Ook je filmpje was erg origineel. Maar in deze wedstrijd gaat het natuurlijk over de zang, en ik ga eerlijk met je zijn; die was niet zo zuiver. Dat kan ook liggen aan het feit dat je verkouden was (daarmee hou ik nu dus ook rekening mee bij de punten). Vooral bij de extra hoge en lange stukken ging het voor mij een beetje de mist in. De lage en snellere stukken waren wel heel mooi!
Tip: probeer volgende keer een liedje te nemen zonder al te veel hoogtes en lange stukken (dus 'oooooooooh') dan wordt het zeker prachtig!



xlufjoetoexx

Nog een inzending van een liedje dat ik niet ken. Nog maar eens dus: altijd leuk om nieuwe liedjes te leren kennen!

Je uitspraak was niet goed, als ik eerlijk ben. Af en toe verstond ik een woord of zin, maar dat was niet vaak. Aangezien ik er bij de originele versie ook geen woord van versta, zal ik hier wat milder over zijn, maar ik wilde dat toch even melden.
De noten waren niet perfect, maar ik vond het goed geprobeerd. De hogere noten waren moeilijker voor je stem, dus daarop kan ik je maar één tip geven: forceer je stem niet. Als je stem een signaal geeft dat de noten te hoog zijn, zing het niet! Dat zou erge gevolgen kunnen hebben...
De lagere noten gingen goed, dus dat is top!
Je inleving vond ik wel zeer goed. Op sommige momenten voelde ik niets, maar vaak voelde ik dat je probeerde iets over te brengen. Mijn complimenten daarvoor! Hopelijk hou je rekening met je stem en forceer je die niet!



LovingMemory
Ook ik kende het liedje niet, maar het is wel mooi.
Nu over jouw stem. Ik vond bepaalde stukken – meerbepaald de lage stukken- heel goed, enkel bij de hogere stukken had ik niet zo een ‘wauw’-gevoel. De ‘oooooohh’ komen er ook een beetje geforceerd uit.
Geen nood dat dit liedje niet zo super goed ging – maar wel goed-, je hebt de tweede ronde nog om het goed te maken. Deze ronde was de kennismakingsronde en voor de deelnemers dé ronde om een fout te maken en misschien een verkeerd nummer te kiezen. Je weet nu perfect wel nummer je met je stem aankan, en welk niet. Als je hier in de volgende ronde op let, ga je zo hard knallen!



Totaal: 28/40

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen