Kandidaat NeverEnough
http://www.youtube.com/watch?v=BW_Nn3O8yEQ
Passerby
In een woord prachtig. Je hoef je zeker niet te schamen voor je inzending, zet het gewoon openbaar in plaats van privé. Je werkt de noten mooi af en zingt het liedje rustig zonder je op te jagen. Je hoort echt goed dat je het aankan. Probeer ook te letten op je uitspraak, want soms versta ik niet 100% wat je zingt, dit kan natuurlijk aan de manier liggen waarop je de woorden moeten zingen. Het stoort niet, maar het is wel belangrijk.
Phyrila
Dat. Was. Prachtig... Eerlijk? Ik heb het 2 keer achter elkaar geluisterd omdat ik het zo mooi vond! 'Don't you remember' is een redelijk bekend liedje, en daarom was het ook zo leuk om naar te luisteren. Adele is een geweldige zangeres en haar teksten zijn zo moeilijk om na te zingen! Maar jij bent erin geslaagd, en dat op je eigen manier. Het was herkenbaar, maar toch zong je het zo dat je onmiddellijk kom merken dat je er je eigen draai aan hebt gegeven. Respect.
Tip: Oké, de tweede keer dat ik geen tip kàn geven omdat het zo mooi is!
xlufjoetoexx
Nog een liedje dat ik niet kende. Ik moet dringend mijn kennis bijschaven! Maar het is altijd leuk om nieuwe liedjes te leren kennen.
Wow, wàt een hoge noten!! Velen zullen denken van niet, omdat het niet zo opvalt, maar ik weet goed genoeg dat je een hele goede stem moet /10hebben om die noten eruit te krijgen. Om die gezongen te krijgen, moet je de juiste stem hebben, dat ligt zelfs niet aan de toonaarden die je kan zingen. Ik vond dat het af en toe wat schor klonk, maar je haalde de noten denk ik met gemak, wat betekent dat je een hoge stem hebt, of heel goed opgewarmd was, of auto tune hebt gebruikt. Ik hoop/vermoed (één van) de eerste twee. Dat was dus zeker heel goed!
Vaak betekenen hoge noten ook dat het gemakkelijker is om je in te leven in het liedje. Als ik naar jou luisterde (ik sluit mijn ogen altijd even, om te zien of ik de gevoelens voel die je hoort over te brengen -dat hoor ik ook aan de sfeer van het liedje, daarvoor hoef ik de tekst niet te kennen-), had ik zin om heen en weer te wiegen, te lachen, maar tegelijk ook te huilen. Zeer goed dus, er is niets beter dan iemand verschillende gevoelens tegelijkertijd te laten voelen!
Natuurlijk is het, doordat de noten zo hoog zijn, moeilijker om ook nog op je uitspraak te letten. Toch was die vrij goed. Er waren stukken waar ik er niets van verstond, maar er waren ook stukken waar ik je precies kon nazeggen. Bij de uitspraak vergelijk ik de cover ook vaak met het origineel. Spijtig genoeg kan ik bij Adele wél ieder woord verstaan en bij jou niet, dus dat vind ik wel een minpuntje. Ik weet ook wel dat je niet zo perfect kan zingen als Adele, die Brits (Engels dus) is, maar toch kwam je niet in de buurt, dat is jammer.
LovingMemory
Ik kon eerst moeilijk geloven dat jij dat zingt. Je hebt zo’n mooie engelenstem. Wauw!
Ik ken het liedje van Adele heel goed, want ik ben een grote fan van haar. Je hebt het met veel gevoelens gebracht. Oh, ik heb echt genoten. Ik vond je fantastisch.
Ik raad je aan om in dit genre te blijven zingen, want dit past geweldig bij je stem. Ik denk dat het wel duidelijk is dat ik heel enthousiast ben!
Ik vond zo'n hoog liedje bij jouw stem heel mooi, dus ik hoop je nog zo'n hoge liedjes te kunnen horen zingen!
Totaal: 38/40!!
Reageer (3)
Ik vind deze mooiste tot nu toe -aa-
1 decennium geledenze zingt echt mooier dan de rest vind ik. (:
1 decennium geledenBedankt voor het commentaar, ik zal proberen meer op mijn uitspraak te letten. Wss zal ik de volgende openbaar zetten..
1 decennium geleden