Foto bij Kandidaat Latios

http://tinypic.com/player.php?v=5xs66x&s=5

Passerby
Je vult mooi de vocals aan van het origineel. Het liedje past wel bij je stem. Ik ben eens benieuwd naar verdere inzendingen.


Phyrila
Mijn eerste gedachte toen ik je stem hoorde: WAUW! Je hebt zo'n prachtige, pure stem! Ik heb je niet één keer de fout in horen gaan! Later kan je echt zo ontzettend veel gaan doen met zingen, want je was echt geweldig. Ook je uitspraak was heel erg goed. Je gaat van laag naar hoog zonder problemen. Alleen maar lof over jou!
Tip: wow, de eerste keer dat ik geen tip heb...
Z

xlufjoetoexx
So Sick van Ne-yo. Dat vind ik zelf een leuk liedje, dus ik heb alvast van het lied op zich genoten!
Jouw uitspraak was echt goed. Ik verstond zo goed als ieder woord! Je Engels is zeer goed, ik sta versteld, echt waar. Erg veel kan ik daar dus niet over zeggen, behalve dat je het accent van Ne-yo overneemt. Ne-yo zingt met een accent dat veel zwarten gebruiken. Ik snap natuurlijk dat jij dat accent een beetje overneemt, zelf doe ik dat ook vaak, maar zorg er wel voor dat het niet teveel wordt.
Dan wil ik even zeggen dat het niet erg is als je de stem van de originele zanger op de achtergrond hoort, maar ik vond dat Ne-yo's stem vrij luid hoorbaar was, om niet te zeggen dat hij bijna luider klonk dan jouw stem. Een beetje storend vond ik dat, maar ik kon je wel nog genoeg horen om te zeggen dat je de noten denk ik lager zong dan ze horen te klinken. Op zich is dit niet erg, maar deed je dat per ongeluk, of omdat je de hogere/lagere noten niet haalde? Dat vraag ik me wel af.
Ondanks de enkele minpuntjes vond ik dit toch een heel geslaagde inzending!


LovingMemory
Ik vind dat je een heel mooi liedje heb gekozen. Ik heb je video dan ook een aantal keer bekeken. Dat komt ook door je stem. Ik vind hem heel mooi!
Ik vond je mooi klinken enkel stond de achtergrondmuziek iets te luid. Je hoorde Ne-yo t luid. Je mag met muziek zingen, maar zorg ervoor dat hij de volgende keer iets zachter staat. Voor de rest: een dikke proficiat!


Totaal: 35/40

Reageer (3)

  • Jaeger

    Ik vond je super ;D
    Ik hoorde geen foutjes anders, maar ik ben dan ook geen expert. (;

    1 decennium geleden
  • LovingMemory

    @Latios, ik en zeker Bes vonden je heel goed! Dus die big smile mag zeker ;)

    1 decennium geleden
  • Knightwalker

    Heel erg bedankt voor de tips. Ik zal er voor de volgende x opletten (:. @xlufjoetoexx ; dat deed ik omdat het anders niet bij de muziek paste en ánders kon ik waarschijnlijk de hoge noten niet halen!
    En natuurlijk bedankt voor het andere commentaar, ik zat echt te lezen met een big smile. (:

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen