Foto bij 18 - Justin Drew Bieber

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (3)

  • BieberStyleX

    oke wij gaan wat afspreken..
    ZE GAAT NIET DOOD OKE ?!
    deal? mooizo : )
    en jij gaat nu ook heeeeel snel verder schrijven : D
    anders stuur ik de grudge op je af !! ( ja dat kan ik ... ik ben goed bervriend met ze )...
    sorry maar deze reactie slaat nergens op...
    dat doe ik altijd als ik ziek ben .
    dan ga ik me vervelen :S
    en om dat te voorkomen ga ik vreselijk idioote en vage reacties schrijven ...
    maarja oke ik kan nog wel even doorgaan met klagen over mijn vage reacties maar daar heb jij ook weinig aan (nerd)
    dus ik ga het maar over je verhaal hebben ( dan heb je toch nog wat aan deze reactie -.-)
    ik vind dat ze :
    1. een vangnet onder elke brug moeten hangen zodat niemand meer doodvalt.
    2. dat paige een betere conditie krijgt of snelller leert rennen
    3. justin harder had moeten rijden (hij vind het in het echt ook geen probleem om met 200 km door de stad te rijden... wrm nu wel ?? )
    4. cloe wat positiever moet gaan doen -.- oke ik snap dr wel , maar ze heeft ook veel positief aan dr leven... COME ON !!! JE BENT VRIENDEN MET JUSTIN BIEBER !!!! dat maakt alles weer oke !!!!
    5. ik vind als laatste dat : CLOES VADER DOOD OF WEG MOET !!!! ( met weg bedoel ik ontvoerd worden door aliens ofzuhh snap je ?? )
    maar dat moet er dus van mij gaan gebeuren : )
    zodat ik weer heeeeeeel blij met je word...........
    dus ga naar mij luisteren (N)
    als je niet luisterd word ik sago ..
    en ohh jij wilt mij niet sago ..
    dan stuur ik alle enge wezens uit ALLE enge horrorfilms op je af ... en die gaan je stalken tot je een nieuw hoofdstukje hebt geschreven (dance)
    alleen door een nieuw hoofdstukje te plaatsen waarin cloe nog leeft kan je er voor zorgen dat ik ze terug roep !!!!!!!!!! (A)
    dus nu schrijven typen of whatever ( als er maar een hoofdstuk komt ) jij :Y):Y):Y)
    bye (H)

    1 decennium geleden
  • MalikBieber

    Ik zit hier echt zo van omygodddd NEEEEEE!!!!! :o

    1 decennium geleden
  • Juanando

    OH MY GOD NEE, LAAT HAAR NIET DOOD GAAN

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen