| 015 | En de knappe postbode [Chad Michael Murray]
| WAT VOORAF GING |
Ik kwam terug bij de rest.
We hadden wel al een goede band met elkaar opgebouwd met elkaar.
Lau knuffelde me en ik stak het briefje in haar achterzak van haar broek.
We lieten los en dan was Malika aan de beurt voor een knuffel.
Ze liepen richting auto en Chad naar zijn auto maar ging nog mee naar Malika's huis.
| POV LAU'TJE |
We gingen de auto instappen en Chad in zijn auto. Hij reed mee met ons naar huis want hij woonde 15 km ofso verder dus dat was ongeveer 10 minuutjes rijden.
Ik had Malika haar tas bij de me staan, ik nam haar toestel eruit en namen marginale foto's. Ook zijspiegelfoto's, je kent het wel.
Op een gegeven moment komt Chad naast ons gereden met zijn Ford RS. Het was langs mijn kant, hij keek onze auto binnen en flits, die had ik mooi op foto gezet !
'Komt op facebook en op twitter, ..' had ik op een blad geschreven en aan het raam gehouden.
Opeens trok Chad op met zijn auto, wij gingen mee, maar kwamen niet zo wer meer.
Daar stonden we dan mooi op de pechstrook.
'Kom we bellen Chad' stelde ik voor terwijl ik al in Malika's tas grabbelde.
'Welkom op de voicemail van Chad.Laat gelieve een boodschap achter na de bieb. BIEB !
'Kut Malika, hij neemt niet op, wat nu?'
'Eums de wegenwacht bellen zeker? Laten we even naar buiten gaan!' riep ze gefrustreerd.
'Heej Malika! Kom eens! Snel!'
'Wat nu?! We hebben geen tijd te verliezen. Anders zijn we niet op tijd thuis als je ouders je komen halen om naar Portugal te vertrekken.'
'Er is een blaadje met een nummer op' zei ik.
'Zei het dan direct, nu hebben we al 2 minuten verloren. Kom geef hier' zei ze.
Ze typte het nummer in en hij ging over.
'Hallo jij sexy beest van daarnet.' zei een stem aan de andere kant van de lijn.
'Met wie spreek ik, over wie gaat dit?' vroeg Malika.
'Ben je Lau'tje dan niet?'
'Nee, ik ben het, haar vriendin.'
'Aw sorry, wat kan ik voor jou doen?' vroeg hij.
'We staan op de pechstrook en Chad is er van door gevlamd met zijn wagen.'
'Moet ik je komen helpen?' vroeg hij. 'Ik ken wat auto's en dan hoeft je auto niet te blijven staan.'
'Dat zou vriendelijk zijn Robbert.'
'Aja wil je mijn nummer op het blaadje ergens stoppen waar ze het vind?' vroeg hij.
'Ja is goed, we staan richting Antwerpen nog dichtbij Brugge hoor. Tot straks.'
Reageer (1)
Ghahaha, lekker pech xd.
1 decennium geledenSnel verder xx