X05
Ralf plukte wat aan de randjes van zijn nagels en maakte geen oogcontact met Roel en, of Rick. Quinty deed dat maar al te graag. Ze glimlachte en keek toen naar Pim, die alleen maar vaag naar de 2 jongens keek.
"Zijn dat je broers?", vroeg Pim een beetje nieuwsgierig.
"Jep", zei Ralf, niet al te blij.
"Doe eens wat vrolijker, Ralfie", zei Rick en kwam naast Ralf staan, waarna hij door zijn haar.
"Kappen", mopperde Ralf en keek boos naar Rick.
"Doe eens rustig, kleine", zei Rick kalmerend en keek weer terug naar Quinty en Roel, die druk aan het praten waren, wat Ralf en Pim niet konden volgen.
Na een tijdje ging Ralf dichter bij Pim staan en raakte voorzichtig haar arm aan.
"Zullen we even wat rond gaan lopen?", vroeg hij niet al te hard, "Dan laten we die 3 even alleen.."
Pim knikte even en keek naar de glimlach van Ralf. Zo lief en schattig, je smelt er gewoon van.
"Wij gaan even", zei Pim tegen Quinty en die knikte alleen maar.
Pim rolde even met haar ogen en liep met Ralf weg van het tafeltje en liet Quinty bij Rick en Roel achter, die het niet eens merkte dat ze überhaupt weg gingen.
Samen met Ralf, liep Pim naar buiten, terug naar de kou en ze stopte haar handen weer in haar zak. Ralf trok de capuchon over zijn donkerblonde haren, wat er super schattig uit zat. Pim grinnikte even en Ralf trok amuserend zijn wenkbrauwen op en glimlachte naar haar.
"Het is best koud buiten", zei hij na een tijdje en er kwam een dampwolkje uit zijn mond toen hij dat zei.
"Weet ik", zei Pim en keek glimlachend naar Ralf.
"Heb je het niet koud?", vroeg Ralf aan haar en glimlachte.
"Valt wel mee", zei Pim en glimlachte terug.
Ralf keek een beetje sip en Pim snapte het niet helemaal. Wait, was hij haar nou aan het versieren, of zoiets? Pims wangen begonnen een beetje te gloeien, maar dat viel niet echt op, want haar wangen waren al rood van de kou buiten.
Samen met Ralf liep ze over het festivalterein, niet denkend aan wat Quinty op het moment zou doen, die heeft het waarschijnlijk te druk met Rick, of Roel, te versieren.
Reageer (2)
Ga je nog eens verder? Please, please, please? x
1 decennium geledenhaha super coowl!!
1 decennium geledenvind de story leukk!!
Xx(dance)