Foto bij Rozen en parfum

Ik stond op het podium. Ik had een kort dun jurkje aan. Toen de muziek starte bewoog mijn lichaam vanzelf. Ik danste alsof mijn leven er van af hing. Mijn dans was perfect. Zo mooi dat ik er niet aan durfde denken als ik wakker was. Ja, dit was mischien wel een droom maar hij wa mooier dan mijn werkelijkheid. Oke, stom voorbeeld. Volgens mij waren alle dromen mooier als mijn leven. De muziek liep op zijn einde (geen idee hoe ik dat wist, ik had dit lied nog nooit gehoord!)en ik maakte als grote finale een prachtige sprong. Toen mijn voeten de grond hadden moeten raken werd ik weg gezogen in een zwart gat. Ik kreeg van die kriebels die je krijgt als je van een enorme hoogte naar beneden valt. Ik krijste en probeerde me tegen te houden zodat ik niet opgeslokt zou worden door de vergetelheid. Toen mijn zij met een bots de grond raakte werd ik wakker. Ik vreef over mijn schouder en probeerde te bedenken waar die droom op sloeg. Ik kon op dit moment niets verzinnen, behalve dat het vandaag balletles was. En ouderdag. Oke mischien kon ik wel bedenken waarom ik een nachtmerrie had. ik moest vandaag mijn ouders onder ogen komen. Ik kreunde en besloot dat ik niet meer kon slapen ookal was het half vijf. Ik ging in de douche en stond daar minstens een half uur. Dat was 1 van de voordelen in mijn leven; mijn ouders waren rijk dus ik had een dure kamer en een eigen douche. Mijn vriendin Anna had geen douche dus ze moest in de openbare douche, dat wil zeggen dat ze normaal openbaar most douchen maar douchte altijd bij mij. Voor het geval dat je niet hebt kunnen volgen; ik zit op internaat. Ik zette de kraan af en kroop met tegenzin uit de douche. Ik ben erg lui dus je moet weten dat mezelf bevelen geven erg moeilijk is. er werd aan de deur geklopt dus ik bond snel een handdoek om en liep naar de deur. Ik deed open en zag niemand staan maar wel een kleine roos en een flesje parfum.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen