Why am I doing this?
Na een lange vervelende schooldag loop ik eindelijk de school uit. Madison heeft de hele dag bij Niall of Zayn gezeten. En ze wou per sé dat ik en Jenna kennismaakten met Liam, Louis en Harry. Zó irritant! Madison is te weten gekomen dat Zayn en Niall samen met Liam, Louis en Harry een band vormen. Nu is ze bij een repetitie van ze. Ze dringt zichzelf echt heel erg op, om gek van te worden. Ik pak mijn fiets en doe mijn oortjes in. Ik zet muziek van mcFly op en zing keihard mee. Opeens hoor ik naast me: 'Mooie stem heb je.' Ik schrik me rot en val bijna van mijn fiets af. 'Ja, vast.' mompel ik. 'Nee, ik meen het.' zegt de jongen. Ik kijk opzij en dan zie ik pas dat het Niall is. Ik kan mezelf wel voor mijn kop slaan. 'Moet jij niet naar die repetitie met Madison?' Niall haalt zijn schouders op. 'Niet zo'n zin, ik word altijd zenuwachtig van ongewenst publiek, maar Zayn vindt het wel leuk.' Ik knik. 'Dus Madison is ongewenst publiek? Nou, jij bent ongewenst publiek bij mij.' Dan fiets ik weg, Niall verbaasd achterlatend. Eenmaal thuis gooi ik mijn tas op de grond en stamp ik naar boven. Ik laat me op mijn bed zakken en staar voor me uit. Waarom deed ik zo stom tegen Niall? Soms snap ik mezelf echt niet. Hij deed hardstikke aardig tegen me. Waarom reageerde ik dan zo bot? Ik doe mijn ogen dicht en ga op mijn bed liggen. Met Falling in Love val ik in slaap.
Reageer (3)
Heb abo!<3 echt super geschreven!
1 decennium geledenwauw, super, kheb abboooo!
1 decennium geledenMoooi geschreven(flower)
1 decennium geleden