14
De tranen rollen over mijn wangen terwijl ik naar mijn kamer ren. Ofja, onze kamer.
Om me heen hoor ik de lads roepen en ik negeer ze.
Dikke druppels rollen over mijn gezicht en ik hoor Harry nog roepen voordat ik de deur dichtsla.
"Liam?!" hoor ik en laat me op het bed vallen.
Ik duw mijn kussen tegen mn gezicht en binnen de kortste keren is het helemaal vochtig.
Ik snik luid als ik plots geklop hoor op de deur."Liam?""hoor ik.
Het is harry.
"wil je praten?"
Ik ben stil.
"luister.... i-ik wil je graag helpen..."
Harry begreep het toch niet. hIj kon me niet helpen.
"kom maar binnen dan."
Langzaam gaat de deur open en Harry kijkt met een bezorgd gezicht naar binnen."h-hey."
Ik kijk op en veeg de tranen weg.Tenminste, sommige."h-hi"
Harry sluit de deur achter zich en komt naast me op het bed zitten."hoe voel je je?"
"kut." zeg ik zucht."Ni-iall..." ik kan zijn naam niet eens uitspreken of de tranen rollen alweer over mijn wangen.
"sjjjt."harry slaat zijn armen om me heen."zeg maar even niks."
Ik leg mijn hoofd op zijn schouder.
Harry zou het misschien wel begrijpen.
""h-hij zegt dat hij me niet.... d-dat het niks betekende..."ik snik."m-maar ik voelde totaal wat anders."
Harry zucht."ja..."
"hij ontkent t."
"dat is normaal Liam."zegt harry tegen me."hij wil het zelf nog niet geloven."
Reageer (5)
Maar dan hoeft Nially nog niet zo lullig te doen tegen Li :c
7 jaar geledenZoals ik al zei.. Niall doet aan ontkennen terwijl hij gewoon zwaar in love is op Liam., wat natuurlijk niet zo gek is..
1 decennium geledenMaar Liam gaat daar helemaal kapot aan.. en dat moeten we niet hebben, dus verklaren ze elkaar de liefde.. en hebben ze keihard porn.. en dan blijven ze nog heel lang en gelukkig bij elkaar..
Vind ik..
Mag wel hea? Doe het verhaal maar zo.. mag van mij!
X x x xxx
HARRY MOET GEWOON GELIJK HEBBEN OK??!! danku:)
1 decennium geledenNIALL GA NU NAAR LIAM TOE EN ZEG DAT JE HET NIET MEENT, EN DAT JE VAN HEM HOUDT.
1 decennium geledenNU.
ja oké ik hou ook van jou , maar goed leuk verhaal:$
ik ben zo hard aan het hopen dat dat echt zo is, dat hij wel van liam houdt! dat kan gewoon niet anders (:
1 decennium geledenlaat hem (niall) dat alsjeblieft snel beseffen, want liam moet weer gelukkig zijn, samen met niall(: ze zijn zo lief samen! zo schattig
snel verder<333(flower)