Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
ik kan je wel op vrolijken denk ik:
IK HEB EEN 6 VOOR ECONOMIEEEE ME EERSTE 6 OOOHYEAAAAAH WIGGLE WIGGLE WIGGLE WIGGLE WIGGLE YEAH!!! TUTUTUTUTUTU CAN'T TOCUH THIS!!! BOOM CHAKA LAKA AAAAYEEEEEEEEEEE WHOEEEEEEEM WHOEEEEM BIEP BIEP, NEEAUW BIEP BIEP!!!!!!!! happy?
Ik niet, want ik ben zelf ook niet echt vrolijk.. Maar wel super nice geschreven <3 ik ga denk ik ook maar weer eens schrijven heb ook afleiding nodig.
Reageer (27)
VERDER! i love your story! ik hoop dat het al beter gaat met je?
1 decennium geledenXoxo <3
Ohh bedankt voor het hoofdstukje!
1 decennium geledenMaar toch snel verder please!
xxx
ik kan je wel op vrolijken denk ik:
1 decennium geledenIK HEB EEN 6 VOOR ECONOMIEEEE ME EERSTE 6 OOOHYEAAAAAH WIGGLE WIGGLE WIGGLE WIGGLE WIGGLE YEAH!!! TUTUTUTUTUTU CAN'T TOCUH THIS!!! BOOM CHAKA LAKA AAAAYEEEEEEEEEEE WHOEEEEEEEM WHOEEEEM BIEP BIEP, NEEAUW BIEP BIEP!!!!!!!! happy?
Het is toch geen probleem als iemand van je houd
1 decennium geledenIk niet, want ik ben zelf ook niet echt vrolijk.. Maar wel super nice geschreven <3 ik ga denk ik ook maar weer eens schrijven heb ook afleiding nodig.
1 decennium geleden