Belinda schrok van een visioen. Edward gaf haar meteen alle aandacht. ''Wat is er aan de hand, wat zag je?'' haar reactie was '' Een meisje is in gevaar, ze is gebeten door Riley en hij gaat gebruik maken van haar, er komt een groot gevecht we moeten ons voorbereiden.'' Iedereen was meteen in rep en roer en wisten niet precies hoe ze een plan moesten beginnen. ''Als we allemaal door elkaar heen praten komen we niet verder!'' riep Carlisle, ineens was het helemaal stil.

Emmett's POV:
Na uren bedenken wat ons plan was, hadden we eindelijk de juiste gevonden, we deden net of we een wapenstilstand gingen houden terwijl dat eigenlijk niet zo was, zo konden we het meisje ook overhalen om aan onze kant te komen.
Dat meisje kon ons goed helpen. Ik wilde wel weten wie ze was dus ik ging op onderzoek uit, je denkt dat het niet goed is omdat vampiers elkaars geuren kunnen ruiken, maar ik moést het gewoon weten.
Ik was op de plek aangekomen waar het allemaal gebeurde, ik zag alle Newborns bij elkaar een plan bedenken om óns te dwarsbomen. Ik kon alles horen. Ineens stak een vampier zijn neus in de lucht. ''Ik ruik iets.. een ander vampiersoort.'' Iedereen ging meteen zoeken waar het vandaan kwam, op dat moment leken ze wel op honderden kleine hondjes.

Een meisje keek naar boven. ''Daar! daar boven!'' iedereen keek me aan. Shit, ik ben betrapt.. snel weg! ik sprong van het dak af en maakte dat ik weg kwam. ''Volg hem!'' beval Riley zijn groep, en iedereen ging als een speer achter me aan. Wat had ik nou weer gedaan? ik had gewoon bij de anderen moeten blijven.

Een meisje met bruin haar besprong me, ik keek in haar felrode ogen, ze leek me onschuldig, wat had Riley met haar gedaan? hij had een machine van haar gemaakt.
''Jij bent slecht, en weet je wat wij met slechte vampiers doen?'' het meisje pakte mijn hoofd vast, ze was klaar om hem te verdraaien. ''STOP OLIVIA!'' het was Belinda, hoe kende ze het meisje? Ze liet meteen mijn hoofd los, ik voelde me verslagen, iets wat ik nog nooit eerder had gevoeld.

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen