Foto bij Chapter 1.

Het eerste hoofdstukje van deze story <3
op of aanmerkingen zijn welcome <3

I hope you enjoy <3


ps: eerste hoofdstukjes zijn meestal slecht

Draco POV

Bijna huppelend liep ik door de gangen van het kasteel. Links, en dan naar rechts. Een grijns verschijnt op mijn gezicht wanneer ik aan zo meteen denk. De mensen zullen wel denken dat ik gek ben. Huppelend. Naja bijna huppelend dan. Iedereen kijkt alsof ze nog nooit iemand hebben gezien die vrolijk is. Mijn grijns wordt steeds breder wanneer ik al die uitpuilende ogen van ongeloof naar mij zie kijken. Vrolijk loop/huppel ik of hoe je het dan ook noemen wil verder.

‘’Malfoy! ‘verkeerd drankje gedronken soms?’’ Of is het een manier van uit de kast komen?’’ sneerde een stem.

Potter, Potter, Potter, altijd hij die het moment grondig weet te verzieken. Het moet dan wel inderdaad een vreemd gezicht zijn een Malfoy die vrolijk is. Vrolijk was. Langzaam draai ik me om, en tot ergernis zie ik de grote grijns op zijn lelijke gezicht. ‘’Rot op Potter!’’.

‘’Is dat alles wat je te zeggen hebt Malfoy?’’ Grijnst hij.

Haat borrelt langzaam naar boven. Mijn hand gaat richting mijn stok. Wanneer ik mijn stok beet heb bedenk ik me. Potter is het niet waard. Ik pak hem wel een andere keer aan, want ik heb betere dingen te doen. En wie is hij om mijn vrolijkheid te verpesten? Even laat ik een spottende lach horen, dan draai ik me om. Ik voel Potter en zijn gangbang naar me staren, maar het maakt me allemaal niks uit. Ik begin weer te grijnzen en loop/huppel verder richting de oorzaak van mijn vrolijkheid.

Reageer (4)

  • HorrorxHoran

    0.o darco die huppelt *wil het voor zich zien*(lol):O(H)(H)(flower)(flower)(yeah)

    1 decennium geleden
  • Lilia

    Like!

    1 decennium geleden
  • SuperrCarrot

    ;p

    1 decennium geleden
  • Nyara

    O-O

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen