Foto bij Two boys

Terwijl de lerares zich omdraait om iets op het bord te schrijven, schuift Madison een briefje naar me toe.
~Wie zijn die 2 boys op de 1e rij?
Ik pak een pen en schrijf iets terug.
*Volgens mij heten ze Zayn en Niall. Niall is die blonde.
~They're kinda cute. Vooral Zayn...
*Nee, Niall is leuker. Zayn is misschien wel cute, maar echt niet knap.
~Whatever. Ik denk dat ik de volgende les naast Niall ga zitten, misschien kom ik nog iets te weten ;).
*Doe je best. Hij lijkt afstandelijk.
~Boeien.

Terwijl ik begin met mijn opdrachten voel ik een steek van jaloezie door me heen gaan. Madison lijkt zo zelfverzekerd, en Zayn en Niall kijken de hele tijd naar haar. Was ik maar zo. Madison stoot me aan. 'Eef, wat is er?' Ik schrik op. 'Er is niks, hoezo?''Nou, je zat zo voor je uit te staren. Vind je het erg dat ik naast Niall ga zitten? Eerlijk zeggen.' Snel schud ik mijn hoofd. 'Nee hoor, waarom zou ik?' Madison haalt haar schouders op en gooit een briefje naar Zayn. Hij leest het en steekt zijn duim op. Madison grijnst. 'Dankje.' zegt ze tegen hem. Zayn laat het briefje aan Niall lezen. Die knikt en kijkt naar Madison. Dan gaat de bel en lopen we naar beneden naar de aula. Madison gaat snel naast Niall lopen en pakt zijn arm. 'Dankje dat ik naast je mag zitten, anders ben ik zo lonely.' zegt ze terwijl ze met haar lange wimpers knippert. Ik bijt op mijn lip en loop, Madison negerend, naar mijn kluisje. Stomme trut, denk ik bij mezelf. Ik wissel mijn boeken en ga op de plaats waar Jenna en ik altijd zijn zitten. Even later komt Jenna ook. Ze biedt me een koekje aan en vraagt: 'Wat vind je eigenlijk van Madison?' Ik haal mijn schouders op. 'Aardig, spraakzaam en zelfverzekerd.' Jenna knikt. 'You're right. Niall zal het vast niet erg vinden om tijdens Duits naast haar te zitten.' Ik eet mijn koekje op en probeer niet rood te worden. Jenna kijkt naar me. 'Niall is wel cute hè?' Ik verschiet van kleur. Jenna lacht. 'Antwoord gegeven. Kom, we gaan naar Duits.' Ze steekt haar arm door de mijne en samen lopen we naar boven. Opeens voel ik een klap op mijn schouders. Ik draai me om en zie dat het Madison is. 'Bitches, ik was jullie kwijt! By the way Niall's vrienden zijn echt leuk! Louis is zó grappig, en Zayn kennen jullie of course. En Liam en Harry, omg, ze zijn echt zoooo knap! Ik zal ze wel voorstellen de volgende keer. En wist je dat hij...' Terwijl Madison verder praat ga ik op mijn plaats zitten. Madison gaat pal voor me zitten en trekt Niall op de plaats naast zich. Ik zucht en pak mijn boeken. Gelukkig ben ik goed in Duits, want ik kan me niet concentreren nu. Voor me hangt Madison om Niall heen. 'Kan je dit uitleggen? Oh ik snap 't. En hoe moet je dit dan doen? Dank je, je bent een schat!' Madison zit bijna op Niall's schoot en doet er alles aan om aandacht van 'm te krijgen. Ik bijt op mijn lip en kijk naar Zayn. Roos, de grootste trut van de hele school zit naast 'm. Iedere keer als ze ziet dat ik kijk gaat ze over hem heen hangen. Zayn zucht en kijkt stiekem naar Madison. Ik zucht en kijk naar buiten. Hoe is het mogelijk dat alle jongens op zulke tutten vallen?

Reageer (2)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen