008
008 Melanie Tomlinson
Ik ren lachend door het huis met mijn nieuwe spiegel. Het is een klein rond spiegeltje. Erg mooi versierd met allemaal bloemetjes. Lachend bekijk ik mijzelf. Ik frunnik een beetje aan mijn haar zodat het wat beter over mijn schouders heen hangt. Ik kijk weer in de spiegel. Van schrik laat ik hem bijna vallen. Ik kijk er weer in. Overal handen over mijn gezicht. Twee handen in mijn nek, alsof ze me willen vermoorden. Ik begin te gillen als ik de handen dan ook echt voel. Ze voelen steeds strakker om mijn nek.
Met tranen over heel mijn gezicht word ik wakker. Ik kijk rond. Gelukkig heeft niemand me gezien. Ik trek mijn oortjes uit mijn ogen. Ik leg mijn iPhone weg. Ik veeg de tranen weg en sta op. Ik loop naar de andere ruimte waar de jongens zitten. Ik ga op Louis zijn schoot zitten en verberg mijn gezicht in zijn shirt. Ik voel hoe Louis zijn armen om me heen slaat en vraagt wat er is. Ik schud mijn hoofd, ik wil hier niet over praten. Ik kan gewoon de bezorgde blik van Zayn in mijn rug voelen, nouja dat denk ik dan. Ik sluit mijn ogen even. Ik ga wat verzitten zodat ik Louis kan aankijken. Hij kijkt terug en glimlacht even.
Ik word wakker van een onbekende meisjes stem die erg dichtbij lijkt. Ik open mijn ogen. Ik zie een meisje met lang blond haar en blauwe ogen staan. Ze kijkt verliefd naar Louis. Ik kijk even naar Louis zijn gezicht. Hij kijkt verliefd terug naar het meisje. 'GEWELDIG, LOUIS HEEFT EEN VRIENDIN.' Gil ik iets te enthousiast. Ik hoor Niall, Harry en Liam in de lach schieten. Zayn komt lachend binnen lopen met eten in zijn hand dat hij op Niall zijn schoot laat vallen. Louis kijkt me aan en word een beetje rood, het meisje ook. Ik knijp ik Louis zijn wangen. 'Ahw, wat lief. Vertel!' Het meisje gaat naast ons op de bank zitten. Ik blijf in Louis zijn armen liggen, eigenlijk wel een lekker kussentje. Louis mompeld. 'Aimee, Melanie, Melanie, Aimee.' Ik grinnik. 'Oké veel plezier.' Ik druk een kus op Louis zijn wang en sta op. Ik haal een hand door mijn haar. Ik kijk rond of er nog plek is om te zitten. Ik zie niks. Ik loop Zayn zijn kant op. Ik ben eigenlijk toch nog wat zenuwachtig, omdat hij me kuste. Ik plof op zijn schoot. 'Hoi.' Grijns ik. Hij grijnst terug en kijkt me aan. Ik verdrink gewoon al weer in zijn mooie bruine ogen. Ik knipper een paar keer met mijn ogen. Hoe doet hij dat toch steeds weer?
Na een nog ongeveer een half uurtje op Zayn zijn schoot gezeten te hebben sta ik op. Ik pak mijn iPhone van de tafel. Ik kijk er even op hoe laat het is. Het is kwart voor drie en volgens de jongens zouden we kwart over drie aankomen in Italië waar de tour begint. We hebben natuurlijk wel al wat tussen stops gehad. Ik leg mijn iPhone weer weg en loop weer terug naar de woonkamer gedeelte van de bus. Ik ga tussen Harry en Liam zitten die met een boekje voor hun neus zitten. 'Wat doen jullie?' Vraag ik. Ze kijken op. 'We proberen Nederlands te leren.' Grinnikt Liam. 'Ohw, dat kan ik.' Ik grijns. Ja, dat kan ik. Ik heb van mijn 13e tot en met 15e in Nederland gewoond. 'Echt, laat eens wat horen.' Grijnzen Harry en Liam. 'Wat willen jullie dat ik zeg?' 'Euhmm, Ik ben een kip.' Ik kijk hun aan. 'Seriously?' Ze knikken. Oké. 'Jullie zijn kippen.' Zeg ik in het Nederlands. Ze lachen. 'Ik zei; Jullie zijn kippen.' Zeg ik weer in het Engels. Harry kijkt me beledigd aan met een pruillipje. 'Echt?' 'Ja, echt.' Antwoord ik.
Reageer (4)
ik vond jouw verhaal egt supergaaf maar er staat eenfout woord in:
1 decennium geleden2e alinea
ik trek mijn oortjes uit mijn ogen.
*leest nadat ze dit gepost heeft weer snel verder*
Waarom gaat het altijd over kippen als ik verhalen lees over 1d? 0_0
1 decennium geledenhahaha, die opmerking, kippen xd
1 decennium geledenHahaha jullie zijn kippen!
1 decennium geledenSnel verder pleeeeease ;$