~008~
Ik gaapte en Paul vroeg of we naar de tent gingen. Ik knikte en kon nog een gaap niet onderdrukken. Paul stond op en trok me mee omhoog. Samen liepen we naar mijn tent toe. Hand in hand liepen we naar de tent toe. Mijn ouders waren nog weg dus ik zou alleen slapen vannacht. Paul vond het belachelijk dat mijn ouders me zo behandelde en zei dat hij bij mij bleef slapen. Zo gezegd zo gedaan. “moet je niet nog wat spullen halen thuis om te slapen?” vroeg ik toen we bij de tent waren. “ik ben zo terug” zei hij, hij gaf me een kus op mijn voorhoofd en verdween toen de bosjes in. Het was helemaal donker geworden buiten en ik ging me omkleden en klaar maken om te gaan slapen. Ik zat buiten aan het tafeltje omgekleed en wel nog een paar bladzijdes uit mijn boek te lezen toen ik schrok van iemand die zijn handen voor mijn ogen deed. Aan de warmte en grootte van de handen te voelen was het Paul. “Hy Paul…” zei ik zachtjes. Hij liet me los en ik stond op. Met een klein rugzakje in zijn handen stond hij tegenover me. Ik zette nog een stap naar voren zodat ik nu met mijn buik tegen hem aanstond. Ik leunde tegen hem aan en keek omhoog naar zijn gezicht. Wat was hij toch knap… hij gaf me een kus op mijn mond en liet me toen weer los. Hij liep richting de tentjes en vroeg: “in welke tent slapen we?” “in die kleine tent. Die grote is van mijn ouders.” Hij legde zijn spullen in een hoekje van de tent en begon zich uit te kleden. Toen hij alleen nog zijn boxer aan had ging hij op het matrasje liggen en klopte uitnodigend naast hem. “heb jij geen pyjama?” vroeg ik verbaast. “nee, ik slaap altijd in ondergoed.” Ik deed mijn broek en vest uit en ging toen in het hemdje en shortje dat ik eronder aan had naast hem in de tent liggen. Ik moest wel heel dicht op hem liggen al wilde ik de tent dicht krijgen. Uiteindelijk lukte het me om de tent dicht te krijgen en ging ik dichter tegen hem aan liggen. “welterusten” zei ik zachtjes en hij wenste mijn ook een goed nacht. Ik legde mijn hoofd op zijn arm tegen zijn blote borst aan en viel door de warmte snel in slaap. Dat was de eerste nacht sinds ‘het ongeluk’ dat ik zonder nachtmerries kon slapen.
Reageer (1)
wauw geweldig snel verder!
1 decennium geledenben verslaaft!!