Foto bij H2

Naam: Audria Jessy Groot
Leeftijd: 17
Verjaardag: 26 Mei
Broers/zussen: 1 broer Justin

Naam: Justin Groot
Leeftijd: 19
Verjaardag: 7 Mei
Broers/zussen: 1 Zus Audria

Justin weet niet dat Audria de beste vriendin van Morte is. Justin weet helemaal niet dat Audria Morte kent.

Morte pov.

Zuchtend zit ik in mijn te grote kamer. Ik verveel me zo het enige wat ik kan doen hier is tv kijken computeren leren lopen enzo. Ugh irritant! Meestal heb ik ook geen dingen om naar uit te kijken maar nu wel! Dit weekend ga ik waarscheinlijk naar Amsterdam met Audria. Audria komt donderdag hier heen en vrijdag gaan we dan naar Amsrterdam! Ik verheug me er zo erg op!! Het is nu pas dinsdag dus nog twee dagen wachten. En dan ga ik eindelijk Jurjen en Justin ontmoeten! Ogod waarom is het nog geen donderdag?! "Morte eten!" Oh me moeder eten hmm geen zin geen honger! Zuchtend loop ik naar beneden en schuif aan bij mijn ouders. Zo te zien hebben ze weer ruzie gehad. Best irritant mijn ouders hebben nu dagelijks ruzie... En meestal slaat mijn vader ons dan. En dat kan hij ook gewoon rustig doen er is toch niemand die ons hoort. Mijn moeder wil graag bij hem weg maar ze durft niet. Mijn vader kijk me chagereinig aan en schept eten op mijn bord. Nou ja eten? Het is gewoon wat sla zonder dressing ofzo. Alleen sla. Gadver! Haha nee ik lust niet veel. Heb het liefst gewoon een bord patat! Zuchtend eet ik mijn sla op. "Mag ik van tafel?" vraag ik. "Ja ga maar naar boven" zegt mijn moeder. "Mam wil je zo even naar boven komen?" Vraag ik twijfelend. Mijn moeder knikt en ik loop weer naar boven. In mijn kamer start ik mijn computer op en start daarna meteen MSN op. Ik zie dat er eigenlijk weinig mensen online zijn en sluit mijn computer weer af. Verveeld ga ik op mijn bed liggen.

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen