H1
Hey! Ik ben Morte Felecia Groen. Ik woon samen met mijn ouders op een privé eiland in de noord zee. Mijn ouders hebben een olie bedrijf in die zee... Ik kan niet veel doen op dit eilandje. Het is erg saai! er wonen geen andere mensen en vrienden heb ik niet. Ik krijg les in een soort privé school. En leuk is het niet. De lerares is sper streng.
Ik lees overal op sites zoals facebook over hoe veel lol mensen hebben met hun vrienden... Daar wordt ik altijd best wel jaloers en verdrietig van. Nou ja ik heb wel vrienden, online. Daar heb ik ook niet veel aan kan nooit leuke dingen met hun doen. Bijvoorbeeld Jurjen en Justin hun zijn twee goede vrienden van elkaar en ik ken hun via twitter. Ik heb online wel veel lol met ze hoor! Maar ik wil ze gewoon heel graag een keer ontmoeten! Ze vragen ook heel vaak waar ik woon... Maar dat mag ik niet zeggen van mijn ouders. Soms maakt het me echt kapot! Ik ben nog nooit in een echte stad geweest. Ik zou bijvoorbeeld zo graag is naar Amsterdam ofzo gaan. Mijn kleren enzo worden online bestelt afgeleverd bij mijn oom en mijn oom brengt het dan met de boot, helikopter of vliegtuig naar ons toe. Maar het heeft ook zo zijn voordelen! Als ik me kut voel kan ik gewoon een stukje lopen en zo hard schreeuwen als ik wil! Niemand die me hoort.
En nu over mezelf(:
Mijn naam is dus Morte Felecia Green. Ik ben officieel geboren in Canada. Ik ben jarig op 20 Februari. Ben nu 15 jaar oud. Mijn stijl is kinda scenekid. Ik heb een lip piercing. Mijn piercings zet ik zelf. Ik rook en drink. Heb een stuk of 10 online vrienden. Ze zijn like niet echt braaf ofzo. De meeste zijn een stel junks haha. Mijn beste vriendin Audria weet alles van me. Ook waar ik woon. Zij woont zelf in Amsterdam. Mijn oom vaart ook altijd vanaf Amsterdam naar ons eiland. Audria stopt altijd sigaretten en drank in een doos en zet die dan in die boot. Soms vertstopt ze zichzelf ook in de boot om bij mij te zijn haha. Gek kind dat ze is! Hou wel heel veel van haar! Zou niet weten wat ik zonder er moet.
Dit wordt het begin van het einde begin.
Xx Morte Felecia
Reageer (1)
Good Job Girl
9 jaar geleden