The beginning
Maandagochtend, 10 over half 9. Fijn, de eerste schooldag al meteen te laat. Voorzichtig open ik de deur. 'Mag ik binnenkomen?' vraag ik. Mevrouw Wissens knikt. 'Jij bent vast Eef. Ga maar snel zitten.' Voordat ik naar mijn plaats loop werp ik nog snel een blik op de twee jongens op de eerste rij. Vanuit mijn ooghoek zie ik dat de blonde jongen lacht. Fijn, hij lacht me vast uit. Ik ga snel naast Jenna zitten. Voor me zit een blond meisje dat ik nog nooit eerder heb gezien, net als de jongens trouwens. Ze draait zich om naar Jenna en mij. 'Ehm, ik weet hier de weg niet. Kunnen jullie me misschien een beetje de weg wijzen?' Jenna knikt. 'Ja hoor. Maar hoe heet je eigenlijk? Ik heb je nog nooit eerder gezien.' Het meisje lacht en zegt: 'Dat kan wel kloppen. Ik kom van het Lyceum. Ik ben Madison, en jullie?' 'Ik ben dus Eef en dat is Jenna.' antwoord ik. Madison knikt. 'Ok, aangenaam. Eef, mag ik het volgende uur naast jou zitten?' Ik knik. 'Als Jen dat niet erg vindt...' en ik kijk Jenna aan. Die schudt haar hoofd. Ik haal mijn schouders op. 'Okee, dat is dan afgesproken.' Dan gaat de bel en samen met Jenna en Madison loop ik naar Nederlands.
Reageer (2)
Leuk!<3
1 decennium geledenSuper leuk<3
1 decennium geleden