007
007 Melanie Tomlinson
Vrijdag ochtend sta ik zuchtend op uit mijn bed. Ik loop naar mijn broer zijn kamer. Ik loop naar zijn kast en kijk erin. Ik pak een sweater en loop weer terug naar mijn kamer. Ik pak een broek en loop naar de douche. Ik douche me snel en droog me dan ook weer snel af. Ik kleed me om. Ik kijk in de spiegel en zucht. Ik doe snel wat mascara op, niet veel. Ik loop de badkamer weer uit door naar mijn kamer. Ik pak een koffer en begin in te pakken. Ik pak een paar leuke jurkjes voor als we uitgaan en normale jurkjes om te dragen. Ik pak een paar sweaters en joggingbroeken. Ik pak ook normale shirtjes en broeken. Ondergoed, bh's. Sokken. Ik doe het allemaal netjes in mijn koffer. Ik pak voor de zekerheid tampons en maandverband en mijn pil. Ik doe ze in een apart vakje. Ik pak wat make-up en prop het er ook nog bij. Ik loop naar beneden en pak wat schoenen. Ik doe ze in een tasje en prop ze aan de zijkant van de koffer. Ik doe mijn koffer dicht en loop naar beneden. Ik zeg Liam en Zayn gedag. Huh? Zayn. Ik kijk op. Dat is nieuw. Ik zet mijn koffer neer bij de trap. Ik loop naar de schoenenkast. Ik pak mijn TOMS uit de kast en trek ze aan. Ik loop naar de keuken om een glas te pakken. Ik ga op mijn tenen staan om bij het kastje te komen, omdat iemand de glazen in het hoogste kastje heeft gedaan. 'Welke sukkel is zo gevaarlijk dat hij de glazen op de hoogste plank heeft gezet?' Roep ik naar de woonkamer. Ik hoor Liam lachen en Niall ook die net binnen was gekomen. Ik blijf op het puntje van mijn tenen staan terwijl ik er nog een keer bij wil komen. Ik voel eeneens twee warme stevige handen om mijn middel die me optillen. Ik pak een glas uit het kasje en zet hem neer. Als ik weer op de grond sta draai ik me om. Zayn. 'Dankje.' Ik kijk hem aan. Hij glimlacht naar me. Ik kijk hem in zijn ogen aan. Weer heb ik het gevoel alsof ik verdrink. Hij aait even over mijn wang terwijl hij me blijft aankijken. Mijn huid tinteld als een gek. Het is een goed gevoel. Hij komt steeds dichterbij met zijn hoofd en voor ik het weet heeft hij zijn lippen op de mijne gedrukt. Ik schrik even, maar herstel dan toch. Ik zoen rustig met hem mee. Ik voel hoe hij zijn handen op mijn heupen legt. Ik ga wat meer op mijn tenen staan, zodat ik net zo als bij ballet helemaal op het puntje van mijn teen sta. Na een te korte tijd laat hij mijn lippen weer los. Hij drukt nog een klein kusje op mijn lippen, aait even over mijn wang en loopt dan weg. Ik blijf verward maar tegelijk ook heel erg blij staan. Mijn lippen tintelen nog na en mijn wang ook. Ik loop nadat ik wat water heb gedronken de keuken uit. Ik ga op de bank zitten. Ik durf Zayn niet aan te kijken, dan weet ik zeker dat ik ga blozen. Ik trek mijn benen op. Ik hoor Louis roepen vanaf de trap waar zijn sweater is. Oeps, die heb ik aan. Ik geef geen antwoord en de andere jongens beginnen te lachen. Louis komt de trap af lopen en kijkt ons aan. 'Nou dat verklaart waarom ik hem niet kan vinden.' Hij grinnikt en draait zich weer om.
Als we eindelijk allemaal in de bus zitten begint de chauffeur te rijden. Ik pak mijn iPhone en oortjes en ga op de bank liggen. Ik stop mijn oortjes in mijn oren en zet muziek op. Ik sluit mijn ogen. Na een tijdje voel ik me wegzaken in een droomloze slaap.
--
misschien straks nog een deeltje, omdat ik 7 abo's heb (:
Reageer (3)
Op een gegeven moment vond ik het een beetje creepy dat Zayn haar telkens van achteren besloop... maar toen kuste hij haar <3
1 decennium geleden<33
1 decennium geledenOhmygoosh, zoo cuteeeeee<333 zayn is echt een schatje!
1 decennium geleden