Caught...
oke ik heb zojuist gelogen... maar het maakt niet uit. het is alleen maar het beste voor me! als mijn ouders eracher zouden komen dat ik met een moordenaar ga zit ik voor de rest van mijn leve in de cel!!
Jack komt op straat hijgend op me afrennen. 'Melody weg hier nu! de politie heeft me gezien met een hoer! ze zitten achte me aan! we moeten een zijweggetje inslaan NU!' schreeuwde hij. zo'n schaap als ik was volgde ik hem ook nog. ik hield van hem en vertrouwde hem dus... niet echt slim...
toen hij een rechter zijweggetje insloeg terwijl we de linker moesten nemen stonden we ineens oog in oog met 12 agenten met handboeien en knuppels.we werden in de boeien geslagen en afgevoerd. Jack had de hoop al opgegeven en zat met zijn hoofd in zijn handen. maar ik (als vrouw zijnde) tilde zachtjes zijn hoofd uit zijn handen, zei: 'we komen er wel uit!' en ik kuste hem. we werden alleen grof onderbroken door de chauffeur die op het raampje van de koets bonkte. bleek het dat we geen lichamelijk contact mochten maken... wist ik veel ik had nog nooit in zo'n ding gezeten...
toen we ruw in de cel werden gegooid kwam mijn moeder. ze zag ons zoenen. 'melody?' hoorde ik. ik keek verschrikt op van de zoen en keek recht in mijn moeders tranen. ik keek weer naar Jack en hij zei op een zachte toon: 'Je hebt schitterende bloedroode ogen mijn liefste, je moet eerlijk zijn tegen je moeder. zeg het maar...' hij keek naar het litteken in mijn nek wat er nog zat van het mes. van onze eerste ontmoetting. (HS 2) hij vreef er zachtjes over met zijn vinger. het voelde zo vertrouwd maar ook zo veradelijk tegenover mijn moeder.
ik stond op en zei mijn moeder: 'mam ik houd van hem echt waar, maar ik zweer het ik wist niet dat hij Jack the Ripper was! ik kenden hem als Robert(love of my life in reallife!)' 'hm... Melody... moet ik je nou geloven als mijn dochter of moet ik je nu in de cel laten gooien als moordenaar?' zei mijn moeder 'mam datkan je niet menen!' er viel een doodse stilte van 2 minuten ofzo. 'mam... ik loog, ik kende hem wel als Jack the Ripper... ik heb hem geholpen met 4 moorden! sluit me op... als je wil...'
(oow wat zal mijn mammie tog doen??)
Reageer (1)
1 decennium geledenJouw mama gaat je vermoorden omdat ze verliefd is op Jackie