Foto bij Kandidaat PHENOMENIALL

http://www.youtube.com/watch?edit=vd&v=R-pfgpKnMzo

Passerby:

Er niks mis met a capella te zingen, maar pas op dat je niet steeds het ritme veranderd. Eerst zing je kalm en dan ga je ineens veel sneller zingen. Je uitspraak is ook niet honderd procent. Ik versta wel wat je zingt maar soms komen de woorden er een beetje raar uit, maar dat kan natuurlijk aan je beugel liggen. Ook vind ik dit liedje niet gepast voor bij je stem. Het is misschien ietsje te hoog. Je maakt er wel iets moois van, maar op sommige momenten merk ik toch dat je het liedje niet zo goed aankan. Probeer de volgende keer misschien iets lagers en snellers te kiezen zodat je minder last hebt van valse noten en de veranderingen in snelheid minimaal blijven.

Philyra:
Je hebt zeker een mooie stem. Someone like you is een moeilijk nummer en dat heb je toch goed opgelost! Hier en daar (vooral bij de hoogste stukken) was het niet zo zuiver, maar voor de rest was het wel heel mooi.



xlufjoetoexx:
Mooie stem heb jij, zeg!

Ik vond het goed, maar niet geweldig. Persoonlijk denk ik dat jij mét muziek (dus niet a capella) beter zou zingen, omdat je nu meer je best moest doen om de noten en timing juist te krijgen (over het algemeen, niet persoonlijk bedoeld). Ook haalde je in sommige zinnen de hoge/lage noten niet. Dat stoorde me een beetje.
Bij het refrein versnelde je ook, was daar een reden voor? In ieder geval wil ik bij deze dus ook even karaoke-versies aanraden. Op YouTube vindt je die heel snel als je "zanger(es) - titel karaoke" intypt.
Oh ja, dan wil ik ook nog even aanhalen dat je de hogere noten (bv. bij het refrein) korter maakte. Dat is voor mij een teken dat je die noten niet haalde met je stem. Dat is op zich niet erg, maar kies dan volgende keer een liedje dat je gemakkelijker zingt.
Je uitspraak was wel zeer goed. Bij veel mensen die ik hoor zingen versta ik niets van wat ze zeggen, maar bij jou verstond ik zo goed als ieder woord. Natuurlijk niet alles, maar zelfs bij Adele zelf verstond ik de eerste keren verschillende dingen niet, dus daar mag je heel trots op zijn!
Kan het dat je in het begin erg nerveus was en naarmate je bezig was, de spanning afnam? Ik hoorde in het begin precies een trilling in je stem, die ik in het midden van het liedje niet meer hoorde...
Over het algemeen vond ik het dus goed!


LovingMemory:
Ik vind dat je een super mooi, maar moeilijk nummer hebt gekozen. Ik ben grote fan van Adele door haar hoge noten die ze prachtig zingt.
In het begin van je cover kwam je heel zenuwachtig over (wat ook te begrijpen is). Je had een zekere trilling in je stem en ik persoonlijk vond je s-klanken niet zo mooi, maar gaandeweg het nummer ging dat meer en meer weg.
Het is een emotioneel nummer met gevoelens en dat is ook de manier waarop je het gebracht hebt. Mooi om naar te kijken! Gefeliciteerd!



Totaal: 32.5/40

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen