Foto bij Kandidaat Zaynius

http://www.youtube.com/watch?v=3lsQdhNfc18

Passerby:
Het is wat jammer dat jouw inzending zonder instrumenten is, want in het begin ben Whoa’s aan het zingen en dan heb je opeens een stil moment. Je bent ook niet zelfzeker aan het zingen, want sommige woorden komen er precies maar half uit alsof je het niet zeker weet.



Philyra:
Je hebt een heel lieve, hoge stem die je goed gebruikt. Bij de eerste noten had ik direct al iets van 'wauw'. Je gaat van laag naar hoog zonder problemen, en dat is echt wel iets waard.
Tip: gebruik de volgende keer muziek erbij (niet te luid), want ik had soms het gevoel dat je het ritme eventjes kwijt was. Voor de rest: mooi!



xlufjoetoexx:
Jij zong Tattoo van Jordin Sparks. Een liedje dat ik nog niet kende, dus dat vond ik al leuk.
Je was de 2de inzending die a capella zong en ook de 2de inzending waarvan ik dacht dat je het beter zou gedaan hebben met muziek.
Het eerste waar ik op heb gelet, is je uitspraak. Hoe doe ik dat? Ik luister naar je woorden en probeer ze te verstaan. Dan speel ik je video nog eens af, maar met de tekst naast me. Toen ik zonder de tekst naar je luisterde, kon ik eigenlijk weinig goed verstaan. Enkele woorden, zoals 'love', 'life', 'tattoo' verstond ik, maar er moet denk ik nog aan je Engels gewerkt worden.
Dan de noten. Haal je die met je stem? Ja! De hoge noten kwamen er zeer zuiver uit en het was mooi. Jordin zingt bv. bij 'leave you behind' niet gewoon haar noot, ze doet daar iets raars mee. Ik vind dat echt niet mooi en ben blij dat jij dat niet hebt overgenomen, want vele mensen doen dat wel... Wel zong je een beetje monotoon -weet je wat dat is?-. Het klonk vond ik een beetje eentonig. Je veranderde eigenlijk zo goed als enkel van noot als er een extra hoge noot bijzat (bv. I realize NOTHING'S broken). Dat was spijtig. Je liet wel zien dat je de hoge noten haalde (en ook al waren niet veel lage noten). Geloof me, het is niet omdat 1 noot niet zo goed klinkt, dat je al direct uit de wedstrijd ligt... In ronde 1 valt niemand af en tellen de punten enkel mee als er een gelijkstand is later in de wedstrijd. Dit was dus dé ronde om fouten te maken :')
Het was toch een vrij moeilijk liedje, dus vind ik dat je het goed gedaan hebt!



LovingMemory:
Ik vind dit liedje een goede start van de wedstrijd. Net zoals Eva kende ik het niet. Je hebt me door jouw cover zo ver gekregen dat ik het origineel heb opgezocht en dat betekent wel veel. Enkel de uitspraak vind ik niet zo heel goed. Je Engels is soms een beetje onverstaanbaar. Daar kan je aan werken, en dan word je een goede zangeres. Maar al bij al vind ik dit een goede prestatie! Proficiat!


Totaal: 30/40

Reageer (3)

  • LovingMemory

    @Zaynius: als je graag wilt mag je nog een niet a-capella liedje doorsturen. Geen probleem!

    Veel succes nog verder!

    1 decennium geleden
  • Avarosa

    Er is niks mis met a capella, maar je moet oppassen dat je geen awkward stiltes hebt.

    1 decennium geleden
  • Hellevator

    Heel erg bedankt voor jullie tips en tops! Helaas heb ik weer een accapella liedje (weet niet of je het zo schrijft xd) gezongen en al opgestuurd.. Het klopt inderdaad dat mijn uitspraak niet al te goed is met zingen terwijl hij gewoon met praten wel normaal is in het Engels. Daar probeer ik ook aan te werken. Ik denk dat het liedje toch te moeilijk ook voor me was aangezien ik ook een best hoge stem heb, zing ik het liedje ook hoger dan bedoeld is. Maar toch erg bedankt voor jullie commentaren, vooral die van Philyra en LovingMemory! :'D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen