1.
Samen met River-Ellie zit ik op een picknickkleed bij de rivier in het bos, wachtend op Liam.
“Ik vind het zo spannend,” zucht River-Ellie terwijl ik haar haren vlecht. Ik grinnikt zachtjes en maak de vlecht verder af terwijl River-Ellie vrolijk door blijft praten over Liam en de rest van One Direction.
Als ik het groene elastiekje om het uiteinde van de vlecht bind hoor ik een bekende stem mijn naam roepen en draai ik me met een grote glimlach om.
Liam komt naar ons toe gerent en hij slaat zijn armen om mij heen zodra hij voor mij staat. Ik sla mijn armen om zijn nek heen en leg mijn hoofd op zijn schouder.
“Long time no see, stranger,” fluister ik in zijn oor en Liam grinnikt.
“Ik weet het. Maar het is goed je weer te zien,” zegt Liam zachtjes en ik knik. Dan laten we elkaar los en zie ik vanuit mijn ooghoek River-Ellie ons met open mond aankijken.
“Hij bijt niet hoor, Riv,” grap ik en ik geef haar een stootje tegen haar schouder. River-Ellie knikt en loopt langzaam naar Liam toe.
“Ah, het zieke zusje,” zegt Liam glimlachend terwijl hij zijn hand naar haar uit steekt.
“River-Ellie, maar je mag me River of Ellie noemen,” stottert River-Ellie verlegen en Liam knikt vriendelijk.
“Liam, maar dat wist je al,” zegt Liam en River-Ellie knik blozend. Glimlachend kijk ik River-Ellie aan en zie hoe zij met een rood hoofd naar Liam zit te staren.
“Straks eet hij je op want je lijkt wel een tomaat,” zeg ik grinnikend, iets wat mij een vernietigende blik van River-Ellie oplevert. Gelukkig kunnen zij en Liam er toch wel een beetje om lachend en zitten we uiteindelijk gezellig met zijn drieën met een broodje in onze handen aan de waterkant met onze blote voeten in het water.
“Zou je er in kunnen zwemmen?” vraagt Liam en hij kijkt bedenkelijk naar het water. Ik schud glimlachend mijn hoofd en River-Ellie haalt haar schouders op.
“Je zou het altijd kunnen proberen,” zegt River-Ellie en zonder enige waarschuwing duwt ze Liam van de waterkant af. Terwijl River-Ellie en ik lachend op het gras zitten, komt Liam proestend boven water en kijkt ons met een pruillip aan.
“Nu ben ik nat,” zegt Liam en hij steekt zijn handen in de lucht. River-Ellie haalt onschuldig haar schouders op en kijkt hem met een lieve glimlach aan.
“Maar je wilde toch weten of je kon zwemmen?” vraagt River-Ellie en ze gooit de korsten van haar broodje over Liams hoofd heen in het water.
“Dat weet ik, River. En ik ben geen eend dus je hoeft geen brood naar me te gooien, schat,” zegt Liam met een glimlach en hij strijkt met zijn hand door zijn natte haren heen.
Reageer (2)
Aaah lief
1 decennium geledenSnel verderrrrr
Aaaaaaaaawh <3
1 decennium geleden