Foto bij 005

005 Melanie Tomlinson

Alles is zo snel gegaan. Het is nu twee dagen later. Dinsdag ochtend. De jongens hebben in noodtime hun spullen gepakt en hun nieuwe kamer verbouwd, alsof ze haast hebben. Het is allemaal zo snel gegaan dat ik alleen maar heb kunnen toekijken en niks zeggen. Ik sla de dekens van me af en zucht. Ik loop naar mijn kledingkast. Ik kijk erin en zucht even. Ik pak een kort jurkje en naaldhakken. Niet echt een schooloutfit maar ik vind het goed. Ik heb toch geen zin in school. Ik sluit mijn kast zachtjes. Ik loop naar de badkamer waar ik snel inglip. Ik ben expres vroeg opgestaan omdat Zayn en ik een badkamer moeten delen en mijn broer heeft gewaarschuwd dat hij er erg lang over doet. Ik doe de deur opslot. Ik leg mijn kleding op een droog plekje zodat het niet nat kan worden. Ik kleed me uit. Ik draai de douche open. Ik ga eronder staan en laat de warme stralen over mijn lichaam glijden. Ik blijf zo een lange tijd staan, denkend aan twee dagen geleden. Ik snap nogsteeds niet wat dat gevoel betekend? Toen Zayn mijn wang aaide. Het voelde zo goed. Ik sluit mijn ogen om de aanraking nog een keer terug te denken. Ik open mijn ogen weer en douche verder. Ik zeep me helemaal in en spoel me dan af. Ik draai de douche uit. Ik begin me langzaam af te drogen. Mijn haren zijn nog nat van het wassen. Ik knijp het een paar keer uit zodat ik niet weer nat word. Ik droog me verder af en kleed me daarna aan. Ik strijk mijn jurkje glad en kijk in de spiegel. Ik hoor iemand op de deur bonken. 'Melanie, schiet op!' 'Nee, moet me nog opmaken!' Roep ik terug. Ik pak mijn mascara. Ik begin aan mijn rechteroog met mascara op te doen. Ik doe meestal alleen mascara op en geen oogschaduw ofzo. Ik maak mijn wimpers extra lang en dik. Ik begin na een paar minuten aan mijn andere oog. 'Melanie!' Hoor ik weer. Ik zucht. Ik maak mijn wimpers even dik en lang. Ik leg mijn mascara weer weg. Ik pak mijn naaldhakken die ik ook in de badkamer had neer gezet. Ik trek ze aan. Ik ben nu gelijk een stuk groter. Ik grinnik. Ik open de deur. Ik zie Zayn me met grote ogen aankijken. Ik haal mijn wenkbrouwen op. 'Je ziet er mooi uit.' Ik krijg een blos op mijn wangen. Hij grijns nog even waarna hij snel de badkamer in glipt. Ik loop naar beneden waar de andere ook zitten. Ik zeg even hoi. Mijn band met de jongens is al veel beter geworden in twee dagen, maar met andere mensen, nee. Ik pak mijn boeken bij elkaar en stop ze in een tas. Ik loop naar de keuken. Ik open een kasje waar ik een glas uit pak. Ik vul hem met water en drink hem leeg. Ik loop weer terug naar de woonkamer als ik het glas heb weg gelegd. Ik ga op de bank zitten om te wachten op Zayn, die nogsteeds niet klaar is. Ik hoor de jongens zuchten.

Als Zayn eindelijk de trap af komt sta ik op. De jongens staan ook op en lopen met tassen naar de deur. Ik pak mijn eigen tas ook. Ik loop naar de deur waar ik de jongens hoor zeuren tegen Zayn. 'Dat komt door haar.' Zegt hij terwijl hij naar mij wijst. Ik haal ontschuldig mijn schouders op. Ik open de deur en loop eruit. Ik loop naar het busje. Ik zie Louis al achter het stuur zitten. Ik blijf stil staan. 'Ik neem de bus wel.' Mompel ik. Ik wil al weg lopen, maar ik word tegen gehouden door Zayn. Ik hoor Louis zeggen. 'Ik ga voorzichtig rijden, zusje.' Ik knik wat bangig. Ik ga naast Louis voorin zitten. Ik hoor Harry wat mompelen. 'Ahw kan je nou niet naast je vriendinnetje zitten.' Hoor ik Liam hem pesten. Ik grinnik even. Louis kijkt Liam aan en steekt zijn tong uit. Ik doe mijn gordel om. Louis start de auto en rijd naar school. Ik stap uit als we er zijn. Ik pak mijn tas en neem hem zuchtend mee. Ik loop met de jongens mee naar binnen. Ik zie wat meiden naar hun staren. Ik zucht. Ik loop voor de jongens uit naar mijn kluisje. Ik doe mijn boeken in mijn kluisje. Ik laat alleen de boeken die ik nodig heb voor de pauze in mijn tas. Ik loop weer naar de jongens. Ik geef ze even een knuffel. Ik zie wel stiekem de meisjes die de jongens zijn gevolgt, jaloers kijken. Ik zeg de jongens gedag, waarna ik me omdraai en naar het lokaal loop waar ik moet zijn.

--
kleding;http://i41.tinypic.com/351772p.jpg
Dankjulliewel voor de lieve reacties! <3

Reageer (3)

  • Pulcher

    Super lief ;)

    & het plaatje werkt niet ;s

    1 decennium geleden
  • ilovezayyn

    (H)

    1 decennium geleden
  • Melodinaa

    snel verder!
    tis echt een leuk verhaal!! xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen