Foto bij Chapter Eighty-Four, Final :(

Okee, echt een lame eind. Maar ik heb geen inspiratie, dus misschien nog in het andere verhaal?
Achjaa,,

Thanks voor het lezen. Love Ya! (H)
Hope you enjoyed it!
Xx' (flower)

Harry's pov,

'Ik ging het je nog vertellen.' zeg ik snel. Ze kijkt me rustig aan. Ze wacht af. 'Kom even.' we lopen rustig van Maya em Louis vandaan. 'De jongens en ik hebben samen besloten dit te doen. En we willen allemaal iemand meenemen. Maar we hadden het zo druk met van alles, en toen kwam Katrina er ook nog tussen. Ik wilde het echt zeggen.' Nu maar hopen dat ze niet boos word. Ze stopt met lopen en kijkt me aan. Ze glimlacht. 'Je kon het me gewoon vertellen, hoor. Was misschien een licht puntje geweest in die tijd.' Ze glimlacht en pakt mijn hand. 'Het zou dan ook raar zijn als ik boos zou worden.' Ik lach en geef haar een kus. 'Dus je gaat mee?' vraag ik. Ze knikt. 'Maar al te graag.'

Een weekje later zitten we in een hotel. Met zn tienen. Liam, Lisanne, Louis, Maya, Zayn, Miriam, Niall, Leonie, Elise en ik. Elise ligt op mijn schoot met haar ogen dicht. Ze sliep. Net als de rest. Voorzichtig haal ik haar haar voor haar gezicht weg en kijk naar haar gezicht. Haar ogen bewegen, ze droomde. Ik vraag me af waarover. Ik kijk rond. Zayn en Miriam slapen op de bank tegenover me. Liam en Lisanne waren naar hun slaapkamer. Ze waren uitgeput. Maya en Louis, tja, die waren in de keuken, eigenlijk ben ik niet zeker of die wel slapen. Niall en Leonie waren ook naar hun slaapkamer. Ik kijk weer naar Elise, ze ligt er zo vredig. Ik buig voorover en geef haar een kus op haar voorhoofd. Langzaam gaan haar ogen open. 'Oh, sorry, ik wilde je niet wakker maken.' fluister ik. Ze glimlacht. 'Geeft niets.' Ze pakt mijn hand en verstrengelt die met die van haar. 'Ik hou van je.' fluistert ze. Ik geef haar een kus op haar haar. Ik hoefde niets te zeggen. Ze wist alles al. Ze sluit haar ogen en valt langzaam weer in slaap. Ik hield van haar.

I know I hurt you. I know I cost you pain. But when I tell you I love you, please believe me, I really do. You came back to me, and I'll give you all my love. I promise I won't hurt you no more, because you're the one I love the most.

Guess this is the End.

Thanks voor het lezen! Love yaa! (H)
Xx'

Reageer (5)

  • Oneira

    In 1 dag uitgelezen?

    1 decennium geleden
  • MelissaNiall

    Noooooooooooooooooo! :(

    1 decennium geleden
  • ShadeOfMusic

    NOOOOOO,

    1 decennium geleden
  • tomlinsonbum

    NEINN! dit verhaal was super. Loved it soooo much

    1 decennium geleden
  • AcceptYou

    Hnooooooooooooo! It's the end. I loved it!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen