Foto bij H10.--

Sorry dat ik zo godganselijk lang niet heb geschreven. Ik heb wel geschreven, maar niet online gezet. Het duurde even voordat ik tijd had en ik alles uit zou kunnen typen. Maar dit is het langste hoofdstuk dat ik ooit heb geschreven (WEL 6652 WOORDEN!!!!!!! :O), speciaal voor jullie op Sinterklaasavond. :)

Enjoy!

P.S. Vinden jullie het verhaal wel leuk? Ik probeer mijn best te doen op een goed verhaal, maar ik weet niet echt wat jullie nou precies van het feit vinden dat ze een sluipmoordenaar is. Ik wil graag reacties erover. Dat stimuleert me dan ook weer om verder te schrijven op een manier die jullie dan ook weer interesseert. IK WIL GEEN KRITIEK, ALLEEN ADVIES. Want ik denk niet dat iemand van ons het leuk zou vinden om helemaal afgekraakt te worden. :)

P.P.S. IK HEB ASSASSIN'S CREED REVELATIONS!!! :O:O EN ZELDA SKYWARD SWORD!!! :O:O DANK U SINTERKLAASJE! :D

P.P.P.S. Zeg ff als er typfouten in staan, of als er grammatica fouten in staan. Ik vind dat altijd zo stom als ik dat bij andere stories lees. :S

P.P.P.P.S. Had ik jullie al verteld dat het wel 6652(!!!) woorden waren? Oh, ja. :P Dat had ik inderdaad al. Maar ja, veel leesplezier! :D

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (2)

  • DuppyDub

    tja miss komt dit een beetje zeurderig over maar ik lees meestal op mijn mobiel en als er dan hele lange hoofdstukjes zijn reageerd dat ding niet goed meer.

    maar van de verhaallijn kan ik maar 1 ding zeggen GE-WEL-DIG!!!

    1 decennium geleden
  • Torquay

    Nee ik hou van jou verhaal. Ik wil ermee trouwen.
    Advies: Laat ons niet zo lang wachten ;).

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen